اولین تصاویر منتسب به گوشی Honjo، پروژه متوقف شده مایکروسافت فاش شد

سال گذشته بود که خبرهایی مبنی بر این که شرکت مایکروسافت قصد دارد خط تولید جدیدی از گوشی‌های هوشمند مجهز به سیستم عامل ویندوز 10 داشته باشد در رسانه‌های خبری انتشار یافت. سپس مشخص شد که این شرکت پرو‌ژه مزبور را متوقف کرده است و تولیدات خود تا به آن تاریخ را نیز منهدم کرده […]

سال گذشته بود که خبرهایی مبنی بر این که شرکت مایکروسافت قصد دارد خط تولید جدیدی از گوشی‌های هوشمند مجهز به سیستم عامل ویندوز 10 داشته باشد در رسانه‌های خبری انتشار یافت. سپس مشخص شد که این شرکت پرو‌ژه مزبور را متوقف کرده است و تولیدات خود تا به آن تاریخ را نیز منهدم کرده است. در این میان گوشی‌های لومیا 550، 650، 950 و 950 ایکس ال از این خط تولید وارد بازار شدند.

یکی از این گوشی‌ها که هیچ وقت نتوانست به بازارهای فروش راه پیدا کند Honjo بود که براساس گزارشات و خبرهای منتشر شده و اسناد موجود برنامه‌ریزی‌های بسیار زیادی بر روی آن صورت گرفته بود. اما هم اینک براساس گزارشات موجود به نظر می‌رسد که نمونه آزمایشی و اولیه از این گوشی طراحی و تولید شده است و از این رو وب‌سایت ایتالیایی AggiornamentiLumia.it تصاویر لو رفته از این گوشی جدید را منتشر کرده است.

درحالی که مشاهده این تصاویر به زیبایی بسیار زیاد این گوشی پی خواهید برد اما لازم به ذکر است که این مورد تنها یک پوسته و روکش گول زننده از این گوشی می‌باشد. زیرا در زیر این قاب زیبا و لوکس تنها شاهد قرارگیری تراشه نسبتا ضعیف اسنپدراگون 200 کوالکام به همراه یک نمایشگر با دقت اچ‌دی هستیم.

نظر شما در مورد این گوشی چیست؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال