روش جدید مونتاژ دوربین آیفون برای کاهش هزینه ها

اپل قصد دارد با تولید جداگانه لنزهای دوربین آیفون و مونتاژ آنها هزینه های خود را به روش جدید کاهش دهد. البته این موضوع ممکن است به کاهش قیمت نهایی محصول مربوط نباشد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، با تولید جداگانه لنزهای دوربین قصد دارد مونتاژ آنها را خود بر عهده بگیرد. […]

اپل قصد دارد با تولید جداگانه لنزهای دوربین آیفون و مونتاژ آنها هزینه های خود را به روش جدید کاهش دهد. البته این موضوع ممکن است به کاهش قیمت نهایی محصول مربوط نباشد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، با تولید جداگانه لنزهای دوربین قصد دارد مونتاژ آنها را خود بر عهده بگیرد. پیش از این تمامی لنزها به صورت پیش آماده در دسترس شرکت قرار می گرفت. شرکت هایی ال جی اینوتک، شارپ و اُفیلم لنزهای دوگانه و سه‌گانه این شرکت را به صورت کاملا سرهم شده تولید میکردند. اکنون اپل قصد دارد این لنزها را به صورت جداگانه تهیه کند و ماژول های دوربین موبایل را نیز توسط فاکسکان بسازد تا از این طریق بتواند هزینه ها را کاهش دهد.

شرکت فاکسکان نیز برای آماده کردن سفارش های جدید خط تولید جدیدی راه‌اندازی می‌کند و در آن از ابزارهای کنترل کیفی جدید استفاده خواهد کرد. این ابزارها می توانند با چک کردن لنز های عریض، فوق عریض و تله فوتو محل قرارگیری آن ها را پیدا کند. قرارگیری صحیح لنز ها و همچنین حسگرهای تصویر در محل مناسب باعث افزایش کیفیت تصویر خروجی خواهد شد. اپل قصد دارد با این تغییرات هزینه ها را کاهش دهد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال