آپدیت بعدی اپلیکیشن لاک‌اسکرین مایکروسافت امکان بازکردن قفل گوشی با اثرانگشت را برای اکثر گوشی‌ها به ارمغان خواهد آورد

مایکروسافت آپدیت جدیدی را برای برنامه‌ی لاک‌اسکرین اندروید منتشر کرده که نسخه‌ی آن را به 3.10.0 ارتقا می‌دهد. در این به‌روز رسانی تغییرات زیادی در این برنامه به وجود آمده است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به پشتیبانی بیشتر دستگاه‌های اندرویدی اشاره کرد. در قسمت جزئیات آپدیت منتشر شده، نام دستگاه‌هایی که از این برنامه پشتیبانی […]

مایکروسافت آپدیت جدیدی را برای برنامه‌ی لاک‌اسکرین اندروید منتشر کرده که نسخه‌ی آن را به 3.10.0 ارتقا می‌دهد. در این به‌روز رسانی تغییرات زیادی در این برنامه به وجود آمده است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به پشتیبانی بیشتر دستگاه‌های اندرویدی اشاره کرد.

در قسمت جزئیات آپدیت منتشر شده، نام دستگاه‌هایی که از این برنامه پشتیبانی می‌کنند به طور دقیق نیامده و مایکروسافت به عبارت ” اکثر گوشی‌ها ” بسنده کرده است. این آپدیت آموزش‌های جدید را به برنامه اضافه کرده و دکمه‌ی تنظیم صدا را در قسمت بالای لاک‌اسکرین آورده است. درنهایت به‌روز رسانی منتشر شده، برخی تغییرات پردازشی را در برنامه به وجود آورده تا مصرف حافظه‌ی رم از سوی این برنامه کمتر شود. شما می‌توانید این به‌روزرسانی را از اینجا دانلود کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال