مدل‌های جدید گوشی‌های هوشمند بلک‌بری در سال 2021

بلک بری تصمیم دارد تا در سال ۲۰۲۱ گوشی‌های جدید خود را با فناوری ارتباطی 5G روانه بازار کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، بلک بری اوایل سال جاری میلادی از شرکت TCL جدا شده و به صورت مجزا فعالیت خواهد کرد. همچنین شرکت TCL نیز دیگر محصولی با نام بلک بری […]

بلک بری تصمیم دارد تا در سال ۲۰۲۱ گوشی‌های جدید خود را با فناوری ارتباطی 5G روانه بازار کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، بلک بری اوایل سال جاری میلادی از شرکت TCL جدا شده و به صورت مجزا فعالیت خواهد کرد. همچنین شرکت TCL نیز دیگر محصولی با نام بلک بری تولید نمی کند. پس از آن بلک بری در همکاری با شرکت کوچکی به نام آنوارد موبایل تلاش دارد تا در بازار گوشی‌های هوشمند بماند. این موضوع به صورت رسمی در وب سایت شرکت بلک بری تایید شده است. همچنین تیزر جدید محصولات این کمپانی از عرضه محصولات جدید در سال ۲۰۲۱ خبر می دهد.

تیزر محصولات جدید در وب سایت رسمی این شرکت حاوی یک نکته مهم است. محصولات جدید این شرکت در سال آینده از فناوری ارتباطی 5G پشتیبانی خواهند کرد.

از طرفی شرکت آنوارد موبایل محصولاتی را تولید می کند که از نظر امنیتی بسیار بالا هستند. همچنین محصولات تولید شده توسط این کمپانی از راهکارهای امنیتی رمزگذاری سرتاسر استفاده می‌کند. در وبسایت آنوارد موبایل آمده است که ساخت گوشی‌های هوشمند جدید این شرکت بر عهده مهندسان بلک بری و یک شرکت وابسته به فاکسکان انجام می‌گیرد. پیش از این گوشی‌های بلک‌بری به دلیل داشتن کیبورد فیزیکی نزد کاربران محبوب شده بودند. شایعاتی نیز وجود دارد که تایید می کند یکی از محصولات این شرکت نیز در آینده از کیبورد فیزیکی بهره مند خواهد بود. کاربران گوشی های بلک بری احتمالاً از تلاش این شرکت برای تولید محصولات ایده آل خوشحال خواهند شد. هنوز مشخصات سخت افزاری محصولات آینده این شرکت مشخص نشده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال