Moto Modهای جدید گوشی شما را به یک دستیار شخصی یا کنسول بازی تبدیل می‎کنند

موتورولا جزو شرکت‎های متعددی است که در کنگره جهانی موبایل گجت‎های زیادی معرفی کرده است. علاوه بر گوشی‎های میان‎رده‎ی Moto G5 و Moto G5 Plus، این شرکت از Moto Modهای جدید نیز رونمایی کرده است. جالب‎ترین آن‎ها MotoMod دستیار صوتی آمازون یعنی الکسا است. هدف تغییر نحوه‎ی استفاده‎ی شما از گوشی Moto Z است و […]

موتورولا جزو شرکت‎های متعددی است که در کنگره جهانی موبایل گجت‎های زیادی معرفی کرده است. علاوه بر گوشی‎های میان‎رده‎ی Moto G5 و Moto G5 Plus، این شرکت از Moto Modهای جدید نیز رونمایی کرده است. جالب‎ترین آن‎ها MotoMod دستیار صوتی آمازون یعنی الکسا است.

هدف تغییر نحوه‎ی استفاده‎ی شما از گوشی Moto Z است و آخرین عضو اضافه شده به خانواده‎ی Moto Modها، Amazon Alexa Moto Mod است که به کاربر کمک می‎کند کارهای خود را به آسانی در حین حرکت انجام دهد، دمای خانه را در زمان رفتن به سرکار تنظیم کند، لیست خریدی بدون این‎که حتی نیاز باشد یک اپلیکیشن مخصوص نگارش باز شود، تهیه کند.

اکوسیستم ‎ Moto Modها چندین عضو دیگر از جمله Moto Power Pack دریافت خواهد کرد. موتورولا در گذشته نیز ماژول‎های باتری برای Moto Z معرفی کرده است ولی براساس گفته‎ی این شرکت، این Moto Mod باعث می‎شود ظرفیت باتری دستگاه شما 50 درصد افزایش یابد بدون این‎که ظاهر آن حجیم شود.

گجت جالب دیگر Gamepad Moto Mod است که گوشی شما را به یک کنسول پرتابل بازی با اضافه کردن کلیدهای کنترلی فیزیکی تبدیل می‎کند. تا انتهای سال جاری میلادی Turbo Power Moto Mod نیز معرفی خواهد شد تا ظرفیت باتری بییشتر از گذشته افزایش یابد. هم‎‎چنین موتورولا در حال تولید MotoMod دیگری مخصوص شارژ بی‎سیم است.

خبر رسمی در مورد زمان عرضه و قیمت تمامی این Modها وجود ندارد. تنها اعلام شده است که Power Mod به قیمت 49 دلار / 49 یورو از اواسط اسفندماه به بازار خواهد آمد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال