مشخصات نکسوس 6P جدید لو رفت: اسنپ‌دراگون 820 و سیستم عامل اندروید N

در روزهای گذشته شایعاتی فراوانی مبنی بر اینکه اچ‌تی‌سی سازنده‌ی بعدی نکسوس‌های گوگل خواهد بود شنیده می‌شد تا اینکه امروز مشخصات نکسوس بعدی گوگل در بنچمارک Geekbench دیده شد. همان‌طور که در تصویر پایین نیز مشخص است گوشی نکسوس 6P در این بنچمارک فاش شده است؛ البته شاید این نام با نکسوسی که هوآوی سال گذشته […]

در روزهای گذشته شایعاتی فراوانی مبنی بر اینکه اچ‌تی‌سی سازنده‌ی بعدی نکسوس‌های گوگل خواهد بود شنیده می‌شد تا اینکه امروز مشخصات نکسوس بعدی گوگل در بنچمارک Geekbench دیده شد. همان‌طور که در تصویر پایین نیز مشخص است گوشی نکسوس 6P در این بنچمارک فاش شده است؛ البته شاید این نام با نکسوسی که هوآوی سال گذشته معرفی کرد یکی باشد اما مشخصات سخت‌افزاری این گوشی حرف دیگری را می‌زند چرا که به طور کامل شاهد سخت‌افزاری متفاوت نسبت به نکسوس هوآوی هستیم.

مشخصات نکسوس 6P جدید لو رفت: اسنپ‌دراگون 820 و سیستم عامل اندروید N

هوآوی در نکسوس 6P سال گذشته از چیپست اسنپ‌دراگون 810 و 3 گیگابایت حافظه‌ی رم استفاده کرد در حالی که در این بنچمارک نکسوس بعدی گوگل دارای چیپست اسنپ 820 و 4 گیگابایت رم خواهد بود. نسخه‌ای که در این بنچمارک مشاهده شده دارای اندروید N بوده است؛ بنابراین باید منتظر جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل گوگل برای نکسوس بعدی این شرکت باشیم. باتوجه به اینکه گوگل تاکنون دو نسخه‌ مخصوص توسعه‌دهندگان را از اندرود N منتشر کرده می‌توان این انتظار را داشت که به زودی گوگل این نسخه از سیستم‌عامل اندروید را هم به صورت رسمی معرفی کند و نکسوس بعدی این شرکت طبق معمول اولین گوشی‌هوشمندی خواهد بود که آن را دریافت خواهد کرد.

گوگل احتمالا برای نکسوس بعدی خود همان نام نکسوس 6P را حفظ خواهد کرد و تنها شاهد تغییراتی در بخش سخت‌افزار گوشی و همچنین سازنده‌ی آن که اچ‌تی‌سی باشد خواهیم بود. از طرفی دیگر ممکن است گوگل و هوآوی به دنبال معرفی نسخه‌ی جدیدی از نکسوس 6P سال گذشته باشند و با ایجاد تغییرات در چیپست و حافظه‌ی رم گوشی آن را در رویداد  I/O گوگل که در ماه آینده برگزار می‌شود معرفی کنند. فعلا باید کمی بیشتر منتظر ماند و دید شایعات بعدی در مورد نکسوس سال 2016 گوگل ما را به چه سمت و سویی می‌کشاند.

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال