گوشی‌های اندرویدی جدید نوکیا احتمالا با نمایشگرهای 5 و 5.5 اینچی معرفی شوند

نوکیا به تازگی تایید کرده است که در اوایل سال آینده به بازار گوشی‌های هوشمند بازخواهد گشت. انتظار می‌رود که شرکت از دستگاه‌های جدید خود در کنگره‌ی جهانی موبایل که اواخر سال جاری در اسفندماه در شهر بارسلون اسپانیا برگزار می‌شود، رونمایی کند. شایعات می‌گویند که گوشی هوشمند نوکیا D1C با دو مدل صفحه‌ی نمایش 5 […]

نوکیا به تازگی تایید کرده است که در اوایل سال آینده به بازار گوشی‌های هوشمند بازخواهد گشت. انتظار می‌رود که شرکت از دستگاه‌های جدید خود در کنگره‌ی جهانی موبایل که اواخر سال جاری در اسفندماه در شهر بارسلون اسپانیا برگزار می‌شود، رونمایی کند. شایعات می‌گویند که گوشی هوشمند نوکیا D1C با دو مدل صفحه‌ی نمایش 5 اینچی و 5.5 اینچی رونمایی خواهند شد.

ادعا می‌شود که نوکیا D1C با 5.5 اینچ صفحه‌ی نمایش، 3 گیگابایت رم و دوربین 16 مگاپیکسل و مدل 5 اینچی، 2 گیگابایت رم و دوربین 13 مگاپیکسل خواهد داشت.

احتمالا هردو گوشی هوشمند خصوصیات مشابه زیادی مانند پردازنده‌ی کوالکام اسنپ دراگون 430، پردازنده‌ی 8 هسته‌ای 1.4گیگاهرتز Cortex-A53، پردازنده ی گرافیکی Adreno 505، دوربین جلوی 8 مگاپیکسل، 16گیگابایت حافظه‌ی داخلی و اندروید 7 نوقا داشته باشند. تاکنون جزییات بیشتری منتشر نشده است. از ظاهر آن‌ها این طور برمی‌آید که گوشی‌های میان رده خوبی باشند.

انتظار می‌رود که نوکیا D1C در قیمت‌های رقابتی به فروش برسد تا جای پایی در بازار برای خود باز کند. شرکت هنوز چیزی در مورد بازارهایی که این گوشی اندرویدی ابتدا در آن‌ها عرضه می‌شود، بیان نکرده است.

قطعا در روزهای آینده شاهد انتشار شایعات و خبرهای بیشتر از این دستگاه خواهیم بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال