نسخه نهایی آفیس 2016 برای کاربران مک عرضه شد

شرکت بزرگ مایکروسافت که عهده‌دار مجموعه نرم‌افزار محبوب آفیس است نسخه نهایی از آفیس 2016 را برای مک عرضه کرد. پیش‌ازاین مایکروسافت در ماه مارس یک نسخه پیش‌نمایش از این مجموعه را عرضه کرده بود که حالا نسخه نهایی آن برای خرید کاربران در دسترس قرارگرفته است. می‌توان گفت که آفیس 2016 برای مک، نسخه […]

شرکت بزرگ مایکروسافت که عهده‌دار مجموعه نرم‌افزار محبوب آفیس است نسخه نهایی از آفیس 2016 را برای مک عرضه کرد. پیش‌ازاین مایکروسافت در ماه مارس یک نسخه پیش‌نمایش از این مجموعه را عرضه کرده بود که حالا نسخه نهایی آن برای خرید کاربران در دسترس قرارگرفته است.

می‌توان گفت که آفیس 2016 برای مک، نسخه 2011 از این مجموعه را کاملاً دگرگون کرده است. این مجموعه طراحی رابط کاربری جدیدی را شبیه به آنچه در نسخه ویندوز و موبایل آن دیده‌ایم تجربه کرده که آن را با ویژگی‌ها و قابلیت‌های نسخه OS X مکینتاش هماهنگ کرده است. این مجموعه جدید از ویژگی‌هایی نظیر حالت نمایش تمام صفحه، حرکات چند لمسی و همچنین نمایش در تمام مک‌های رتینای موجود با رزولوشن‌های بالا، پشتیبانی می‌کند.

آفیس 2016 برای مک، پنج نرم‌افزار ورد، اکسل، پاورپوینت، اوت‌لوک و وان نوت را به همراه خواهد داشت. این نسخه برای کاربران آفیس 365 و دانش‌آموزان به صورت رایگان عرضه شده و برای کاربران خانگی به صورت اشتراک ماهیانه و سالیانه قابل دریافت خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال