تصویر جدیدی از وان‎پلاس 5 به بیرون درز پیدا کرد

همان‎طور که به خوبی می‎دانید، تابستان امسال شاهد ورود گوشی وان‎پلاس 5 به بازار خواهیم بود. در همین خصوص اطلاعات و تصاویر زیادی به بیرون درز یافته است و همگی انتظار دستگاهی را دارند که با ترکیب سخت‎‎افزار با کیفیت و قیمت بسیار رقابتی، همه را شگفت‎زده کند. با آن‎که تصاویر به بیرون درز شده […]

همان‎طور که به خوبی می‎دانید، تابستان امسال شاهد ورود گوشی وان‎پلاس 5 به بازار خواهیم بود. در همین خصوص اطلاعات و تصاویر زیادی به بیرون درز یافته است و همگی انتظار دستگاهی را دارند که با ترکیب سخت‎‎افزار با کیفیت و قیمت بسیار رقابتی، همه را شگفت‎زده کند.

با آن‎که تصاویر به بیرون درز شده همگی اعلام می‎کنند در پنل پشتی این گوشی سیستم دوربین دوگانه قرار خواهد گرفت، و شاید هم در نمای جلویی، ولی ما هم‎چنان مدرک محکمی دال بر این ادعا نداریم. با این‎حال، رندر دیگری از گوشی OnePlus 5 به بیرون درز یافته که نمای پشتی این گوشی را به تصویر می‎کشد و درست حدس زدید، ماژول دوربین دوگانه به شکل آشکاری دیده می‎شود.

منبع این تصویر شبکه‎ی اجتماعی Weibo چین است که آن را می‎توان ترکیبی از توئیتر و فیس‎بوک دانست. این منبع اطلاعاتی مهر تاییدی بر مشخصات این گوشی یعنی استفاده از چیپست اسنپ‎دراگون 835، 8 گیگابایت رم و باتری بزرگی به گنجایش 4000 میلی‎آمپرساعت می‎زند.

به دنبال این پست تصویر زیر الحاق شده است:

در رابطه با صحت این اخبار بایستی گفت که شرکت وان‎پلاس در گذشته نیز دستگاه‎هایی با مقدار مموری بالا عرضه کرده است که این بین می‎توان وان‎پلاس 3 را با 6 گیگابایت رم نام برد، حتی با آن‎که هنوز شرکت‎های متعددی وجود دارند که خود را به استفاده از 4 گیگابایت رم محدود کرده‎اند. در رابطه با باتری، شهرت وان‎پلاس به درنظر گرفتن درخواست مشتریان خود بر می‎گردد، بنابراین ساخت یک دستگاه اندکی ضخیم‎تر برای استفاده از یک باتری بزرگتر، تصمیم قابل قبولی می‎تواند باشد.

سوالی که مطرح می‎شود، نحوه‎ی استفاده از ماژول دوربین دوگانه است. ما در حال حاضر تنها می‎توانیم فرضیه‎سازی کنیم، اما به احتمال زیاد با سیستمی مشابه با گوشی P10 هوآوی (دو سنسور مشابه، یکی برای عکاسی رنگی و دیگری برای عکاسی سیاه و سفید برای جمع‎آوری عمق اطلاعات) یا آیفون 7 پلاس (که در آن یکی از دو دوربین دارای لنزهای تله‎فوتو برای زوم اپتیکال 2x و حالت عکاسی به صورت پرتره است) روبرو خواهیم بود.