تکنولوژی جدید اوپو برای دوربین های سلفی در زیر نمایشگر

اوپو قصد دارد تکنولوژی جدیدی را برای دوربین های سلفی در زیر نمایشگر استفاده کند که با استفاده از آن وضوح نمایشگر حتی با وجود دوربین و حسگر به صورت یکپارچه خواهد بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تکنولوژی دوربین زیر نمایشگر اوپو قادر است بدون حذف یکپارچگی نمایشگر دوربین سلفی تراکم […]

اوپو قصد دارد تکنولوژی جدیدی را برای دوربین های سلفی در زیر نمایشگر استفاده کند که با استفاده از آن وضوح نمایشگر حتی با وجود دوربین و حسگر به صورت یکپارچه خواهد بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تکنولوژی دوربین زیر نمایشگر اوپو قادر است بدون حذف یکپارچگی نمایشگر دوربین سلفی تراکم پیکسلی آن را حفظ کند.

در گوشی های کنونی تراکم پیکسلی نمایشگر در قسمت دوربین سلفی را کاهش می دهند تا مقدار نور رسیده به حسگر افزایش یابد. این موضوع قابلیت یکپارچه ای نمایشگر را از بین میبرد. اما اوپو مدعی شده در تکنولوژی جدید خود با استفاده از پیکسل های کوچکتر می تواند تراکم این بخش از نمایشگر را مانند بخش های دیگر حفظ کند.

 به این ترتیب هیچ تفاوتی در قسمت دوربین سلفی و بخش‌های دیگر نمایشگر از نظر بصری وجود نخواهد داشت. اوپو تکنولوژی خود را در تصاویری که منتشر کرده نشان داده است. در تصویر منتشر شده یک اپلیکیشن کتابخوان نشان داده شده است که در آن همه بخشهای نمایشگر بدون افت کیفیت قابل مشاهده است.

تکنولوژی جدید تراکم پیکسلی اوپو برای دوربین های سلفی در زیر نمایشگر

تکنولوژی جدید تراکم پیکسلی اوپو برای دوربین های سلفی در زیر نمایشگر

با توجه به اینکه تصویر پس زمینه عکس سفید و در شرایط نوری خوب گرفته شده امکان سنجش این قابلیت وجود ندارد. اما به نظر می رسد کیفیت تصویر نسبت به مدل‌های کنونی بهتر است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال