گوشی جدید در سری گوشی‎های Galaxy C اولین گوشی‎هوشمند سامسونگ مجهز به دوربین دوگانه خواهد بود

اهالی دنیای موبایل اعتقاد دارند گوشی گلکسی نوت 8 سامسونگ، اولین دستگاه این شرکت با بهره‎مندی از سیستم دوربین دوگانه خواهد بود. حال طرحی منتسب به یک گوشی جدید در سری گوشی‎های Galaxy C سامسونگ توسط یک منبع خبری در توئیتر منتشر شده است که اعلام می‎کند دستگاه به تصویر کشده شده اولین گوشی‎هوشمند این شرکت کره‎ای […]

اهالی دنیای موبایل اعتقاد دارند گوشی گلکسی نوت 8 سامسونگ، اولین دستگاه این شرکت با بهره‎مندی از سیستم دوربین دوگانه خواهد بود. حال طرحی منتسب به یک گوشی جدید در سری گوشی‎های Galaxy C سامسونگ توسط یک منبع خبری در توئیتر منتشر شده است که اعلام می‎کند دستگاه به تصویر کشده شده اولین گوشی‎هوشمند این شرکت کره‎ای مجهز به دوربین دوگانه خواهد بود. این طرح هم‎چنین نشان می‎دهد که این دستگاه از طراحی خطوط آنتن دارای شکاف استفاده خواهد کرد که با طراحی خطوط آنتن نه چندان زیبا در قسمت‎های پایینی و بالایی یک گوشی متفاوت است. نه تنها این انتخاب ظاهر بهتری به گوشی می‎دهد بلکه این اطمینان را به وجود می‎آورد که دست‎های کاربر در سیگنال‎دهی گوشی تداخل ایجاد نمی‎گنند (اگر گوشی را به نادرستی در دست گرفته باشید).

اواخر سال گذشته و اوایل سال جاری میلادی، صحبت‎هایی مبنی بر این شنیده می‎شد که دو گوشی Galaxy S8 یا +Galaxy S8 سامسونگ در پنل پشتی خود مجهز به سیستم دوربین دوگانه هستند. مشخص شد که واقعا سامسونگ چنین تصمیمی را در نظر داشته است چون تصویری از نمونه‎ی اولیه‎‎ی مدل پلاس منتشر شد که در عقب آن دو دوربین قرار داشت. اگر بشود به نمونه‎های اولیه استناد کرد بایستی گفت این شرکت برای دو دوربین مذکور موقعیت عمودی را در نظر گرفته بود.

احتمالا در اولین هفته‎ی ماه سپتامبر طی نمایشگاه IFA سامسونگ گوشی گلکسی نوت 8 را معرفی کند. اما براساس این خبر انتظار می‎رود مدل مشخص نشده‎ی Samsung Galaxy C پیش از نوت 8 معرفی شود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال