ویژگی های جدید نمایش عکس و جدول به بینگ چت اضافه شد

هفته گذشته مایکروسافت اعلام کرد بینگ چت میزبان برخی ویژگی های جدید است. این ویژگی ها شامل دسترسی به تاریخچه چت ها نیز بوده است. اکنون بینگ قابلیت نمایش جدول و عکس را نیز در پاسخ به پرسش های متنی دارد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق اعلام مایکروسافت در وبلاگ رسمی […]

هفته گذشته مایکروسافت اعلام کرد بینگ چت میزبان برخی ویژگی های جدید است. این ویژگی ها شامل دسترسی به تاریخچه چت ها نیز بوده است. اکنون بینگ قابلیت نمایش جدول و عکس را نیز در پاسخ به پرسش های متنی دارد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق اعلام مایکروسافت در وبلاگ رسمی بینگ، این چت بات اکنون می تواند پاسخ های خود را همراه با تصاویر ارائه کند. همچنین در زمان مشاهده عکس ها اگر روی آن کلیک شود اطلاعات دیگری در مورد عکس ارائه خواهد شد.

یکی از کاربران بینگ چت در مورد استفاده از این فناوری گفته است در هنگام کسب اطلاعات در مورد آب و هوا تصویر سرویس هواشناسی MSN به او نشان داده شده است.

همچنین مایکروسافت در مورد ویژگی دیگر بینگ گفته است: در انتهای پاسخ ها عناصر بصری به طور بازطراحی شده نمایش داده خواهند شد. بدین ترتیب تناسب پاسخ ها می تواند تجربه کاربری را نیز بهبود ببخشد. به عنوان مثال در زمان گفتگو در مورد خرید امکان مقایسه اقلام فراهم خواهد شد.

دیگر ویژگی بینگ چت قابلیت Export است که امکان استخراج پاسخ ها را به صورت فایل پی دی اف و یا متن و یا به شکل سند فراهم میکند. علاوه بر آن امکان کپی کردن نیز به همراه ارائه دکمه آن راحت تر شده است. احتمالا مایکروسافت در مراسم بیلد ۲۰۲۳ خود از طرح های بیشتری برای بینگ رونمایی خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال