رنگ جدید Pink Gold گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج سامسونگ؛ پاسخی برای آیفون رُز گلد اپل

سامسونگ اخیرا جدیدترین گوشی‎های پرچم‎دار خود یعنی گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج را با یک تنوع رنگی جدید یعنی Pink Gold عرضه کرده است. از امروز مدل‎های فروخته شده در کشور کره‎ی جنوبی یعنی مقر شرکت سامسونگ این تنوع رنگی را نیز خواهند داشت، و این شرکت گفته است که به زودی فروش […]

سامسونگ اخیرا جدیدترین گوشی‎های پرچم‎دار خود یعنی گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج را با یک تنوع رنگی جدید یعنی Pink Gold عرضه کرده است. از امروز مدل‎های فروخته شده در کشور کره‎ی جنوبی یعنی مقر شرکت سامسونگ این تنوع رنگی را نیز خواهند داشت، و این شرکت گفته است که به زودی فروش این مدل با رنگ جدید در بازارهای منتخب شروع خواهد شد.

سامسونگ در پستی در بلاگ خود اعلام کرد ” رنگ Pink Gold از این نظر انتخاب شده است که، همانند با سایر گزینه‎های رنگی که برای گوشی‎های گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج به چشم می‎خورند، یک رنگ طبیعی است و یک نوع حس آرامش و راحتی به وجود می‎آورد. درخشش این رنگ به نحوی است که انگاری از دل سطح شیشه‎ای خود گوشی بیرون می‎آید.”

در صورتی که نمی‎دانید، هردوی این گوشی‎های پرچم‎دار در حال حاضر به رنگ‎های مشکی، طلایی، سفید مرواریدی، و نقره‎ای تیتاتیومی در بازار وجود دارند.

می‌توان این‌گونه استنباط کرد که سامسونگ این رنگ جدید را بدین منظور ارائه کرده است که بتواند در میدان رقابت با اپل که پیش از این برای اولین بار رنگ رز گلد را برای آیفون‌های خود عرضه کرده بود، حرفی برای گفتن داشته و از قافله عقب نماند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال