تصاویر جدید از وجود نسخه طلایی رنگ گوشی‌های پیکسل و پیکسل XL گوگل از حکایت دارند

طوفان شایعات مربوط به گوشی‎های پیکسل و پیکسل XL گوگل که شروع آن در ماه‎های گذشته بوده و در شهریورماه به اوج خود رسید رو به پایان است. جلوتر از تاریخ رونمایی این گوشی، یعنی سه‎شنبه‎ی آینده، آخرین تصاویر از این گوشی به بیرون درز پیدا کرده‎اند. یک طراح به منظور بالا بردن میزان هیجان […]

طوفان شایعات مربوط به گوشی‎های پیکسل و پیکسل XL گوگل که شروع آن در ماه‎های گذشته بوده و در شهریورماه به اوج خود رسید رو به پایان است. جلوتر از تاریخ رونمایی این گوشی، یعنی سه‎شنبه‎ی آینده، آخرین تصاویر از این گوشی به بیرون درز پیدا کرده‎اند. یک طراح به منظور بالا بردن میزان هیجان دوست‎داران دنیای فناوری، مجموعه رندرهای زیبایی از این گوشی منتشر کرده که تصور می‎کند طراحی این گوشی‎ها به رنگ‎های مختلف خواهد بود.

با توجه به بررسی رندرهای منتشر شده از این دستگاه‎ها از زوایای مختلف، می‎توانیم به طور تجربی از طراحی کلی آن‎ها مطمئن باشیم. طبق اطلاعات فعلی ما، انتظار می‎رود که گوشی‎های پیکسل و پیکسل XL گوگل به رنگ‎های مشکی، سفید و یا حتی آبی وارد بازار شوند، ولی نظرتان در مورد رنگ طلایی چیست؟ وب‎سایت روسی Rozetked رندرهای بسیار جذابی از نسل بعدی گوشی‎های گوگل منتشر کرده است که با چیزی که تا به‎حال دیده‎ایم همخوانی دارد.

به یاد داشته باشید چیزی که در انتهای مطلب مشاهده می‎کنید تنها دیدگاه یک هنرمند با استعداد است. طراحی نهایی این گوشی‎ها ممکن است به احتمال زیاد به همین شکل باشد، ولی تا زمانی که گوگل به صورت رسمی گوشی‎های پیکسل خود را معرفی نکند، هیچ‎چیزی قطعی نیست.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال