رندرهای جدید موتورولا Razr 40 Ultra پیش از معرفی منتشر شد

موتورولا به زودی از گوشی های جدید تاشو خود به نام Razr 40 Ultra به عنوان پرچمدار های بعدی رونمایی خواهد کرد. اکنون رندرهایی رنگی از این گوشی پیش از معرفی منتشر شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ایوان بلس، از افشاگران دنیای موبایل اخیرا رندرهایی از Razr 40 Ultra موتورولا […]

موتورولا به زودی از گوشی های جدید تاشو خود به نام Razr 40 Ultra به عنوان پرچمدار های بعدی رونمایی خواهد کرد. اکنون رندرهایی رنگی از این گوشی پیش از معرفی منتشر شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ایوان بلس، از افشاگران دنیای موبایل اخیرا رندرهایی از Razr 40 Ultra موتورولا منتشر کرده که در آن طراحی این گوشی از زوایای مختلف و در سه رنگ مشکی، قرمز و آبی قابل مشاهده است.

طبق تصاویر منتشر شده گوشی موتورولا Razr 40 Ultra همانند گوشی زد فلیپ ۴ دارای یک نمایشگر بزرگ در داخل است و زمانی که تا میشود نمایشگر بیرونی آن مورد استفاده قرار خواهد گرفت. از مهمترین ویژگی این گوشی نمایشگر بیرونی بسیار بزرگ آن است که در بین تمامی گوشی های هم فرم، بزرگترین محسوب میشود. دو دوربین و یک فلش نیز روی آن قرار گرفته است.

طبق اطلاعاتی که از این گوشی بصورت شایعه منتشر شده موتورولا Razr 40 Ultra دارای تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک است و نرخ نوسازی تصویر در نمایشگر داخلی ۱۲۰ هرتز و در نمایشگر بیرونی ۱۴۴ هرتز خواهد بود. حافظه داخلی آن حداکثر ۵۱۲ گیگابایت است و به یک رم ۱۲ گیگابایتی نیز مجهز خواهد بود. باتری این گوشی ۳۶۴۰ میلی آمپر ساعت است که از شارژ ۳۳ واتی پشتیبانی می کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال