رندرهای جدید منتشر شده از گوشی گلکسی زد فولد ۵ طراحی آن را نشان می دهد

انتشار رندرهای جدید از گوشی زد فولد ۵ سامسونگ نشان می دهد احتمالا این شرکت امسال قصد دارد زودتر از سال های گذشته از این گوشی های تاشو رونمایی کند. در این رندرهای شاهد طراحی این گوشی در زوایای مختلف هستیم. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، رندرهای جدید منتشر شده نشان می […]

انتشار رندرهای جدید از گوشی زد فولد ۵ سامسونگ نشان می دهد احتمالا این شرکت امسال قصد دارد زودتر از سال های گذشته از این گوشی های تاشو رونمایی کند. در این رندرهای شاهد طراحی این گوشی در زوایای مختلف هستیم.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، رندرهای جدید منتشر شده نشان می دهد طراحی ظاهری گوشی گلکسی زد فولد ۵ چندان تفاوتی با نسل قبلی خود ندارد. اما در قسمت لولا تفاوت هایی ایجاد شده است. همچنین فاش ال ای دی که در نیمه قبل پرون ماژول دوربین قرار داشت اکنون در بیرون ماژول و در قسمت سمت راست آن قرار دارد.

مکانیزم لولا در گوشی تاشو جدید سامسونگ نیز متفاوت از نسل قبل است. طبق تصاویر پر این گوشی با لولای قطره ای شکل مواجه خواهیم بود. با استفاده از لولای جدید نمایشگر در زمان باز بودن چین خوردگی کمتری خواهد داشت. همچنین فاصله نمایشگرها در زمان بسته بودن نیز کاهش می یابد.

منبعی که این رندرهای را منتشر کرده است می گوید این گوشی ابعادی در اندازه ۱۵۴.۹ در ۱۲۹.۹ میلی متر در حالت باز دارد. همچنین به دلیل وجود لولای جدید این دستگاه نسبت به گلکسی زد فولد ۴ ضخامت کمتری خواهد داشت.

گلکسی زد فولد ۵ سامسونگ دارای نمایشگر داخلی ۷.۶ اینچی و نمایشگر بیرونی ۶.۲ اینچی است و با توجه عدم تغییر اندازه ها با حاشیه های کمتری در اطراف نمایشگر مواجه هستیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال