ریدرهای جدید شیائومی ۱۴ اولترا ماژول غول پیکر دوربین‌های عقب آن را نشان می‌دهند

در حالی که شیائومی ۱۴ اولترا به زودی معرفی خواهد شد اخیراً رندرهای جدیدی از این گوشی منتشر شده که ماژول بزرگ قرار گرفته در پنل پشتی آن را نشان می‌دهد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شیائومی قصد دارد در آستانه کنگره جهانی موبایل سال جدید میلادی 2024 و در تاریخ ۶ […]

در حالی که شیائومی ۱۴ اولترا به زودی معرفی خواهد شد اخیراً رندرهای جدیدی از این گوشی منتشر شده که ماژول بزرگ قرار گرفته در پنل پشتی آن را نشان می‌دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شیائومی قصد دارد در آستانه کنگره جهانی موبایل سال جدید میلادی 2024 و در تاریخ ۶ اسفند ماه گوشی‌های پرچمدار سری شیائومی ۱۴ را در بازارهای جهانی معرفی کند. در این بین شیائومی ۱۴ اولترا نیز معرفی خواهد شد. پیش از معرفی رندرهای رسمی این گوشی منتشر شده که طراحی زوایای مختلف این گوشی را قابل مشاهده کرده است.

وب سایت  MySmartPrice رندرهای جدید را منتشر کرده است که در آن ظاهر این گوشی قابل مشاهده است. در این رندر رنگ‌های سیاه و سفید از این گوشی دیده شده و همچنین قاب عقب این گوشی را از جنس چرمی نشان می دهد.

مهمترین بخشی که در این رندرها وجود داشته و قابل توجه است وجود یک ماژول بسیار بزرگ دوربین عقب است که در آن چهار لنز قرار دارد. در مرکز این ماژول نام برند لایکا به چشم می‌خورد که نشان از همکاری این دو شرکت برای توسعه دوربین‌های گوشی پرچمدار دارد. تصاویر قسمت راست و چپ این گوشی نشان می‌دهد بیرون زدگی ماژول دوربین‌های شیائومی ۱۴ اولترا بیشتر بوده و به دلیلی داشتن دو سطح مختلف  جلب نظر می کند.

دکمه‌های تنظیم صدا و پاور در سمت چپ بدنه قرار دارد که  به دلیل وجود شیارها به راحتی می توان در زیر انگشت آن را تشخیص داد. در قسمت فریم گوشی هیچ دکمه دیگری وجود ندارد. قسمت پایین خروجی بلندگو ورودی میکروفون و اسلات سیم کارت به همراه درگاه USB دیده می‌شود. همچنین در قسمت بالا بلندگوی دیگری قرار داده شده است که می‌تواند تکمیل کننده سیستم صوتی استریوی این گوشی پرچمدار باشد.

گزارشی از یک منبع آگاه چینی در مورد این گوشی منتشر شده است که نشان می‌دهد شیائومی ۱۴ اولترا علاوه بر رنگ‌های سفید مشکی با رنگ تیتانیومی نیز عرضه میشود. طبق شایعات تایید نشده پرچمدار شیائومی مجهز به نمایشگر ۶.۷۸ اینچی از نوع LTPO AMOLED بوده و تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ در آن به کار گرفته شده است.