گزارش جدید استفاده از دوربین دوگانه برای گلکسی نوت 8 را تایید می‎کند

زودتر از رونمایی گوشی گلکسی اس 8، بسیاری از افراد عقیده دارند که این گوشی می‎تواند مجهز به سیستم دوربین دوگانه شود ولی این اتفاق رخ نداد. گرچه، تصویری به بیرون درز پیدا کرد که سامسونگ این ایده را در نظر داشته اما علت عدم استفاده از آن در محصول نهایی در حد یک راز […]

زودتر از رونمایی گوشی گلکسی اس 8، بسیاری از افراد عقیده دارند که این گوشی می‎تواند مجهز به سیستم دوربین دوگانه شود ولی این اتفاق رخ نداد. گرچه، تصویری به بیرون درز پیدا کرد که سامسونگ این ایده را در نظر داشته اما علت عدم استفاده از آن در محصول نهایی در حد یک راز باقی مانده است.

در نتیجه شایعات و فرضیه‎هایی شکل گرفته است که این شرکت کره‎ای این مسیر را با نوت 8 ادامه خواهد داد و در همین خصوص گزارشی از وب‎سایت کره‎ای MK News به گوش می‎رسد که بر این شایعات مهر تایید می‎زند. این گزارش تا حد زیادی گزارش‎های اولیه را “تایید می‎کند” که نوت 8 مجهز به ماژول دوربین دوگانه بوده اما نوع دقیق این سیستم هنوز مشخص نیست.

گرچه چیزی که ما تا به‎حال دیده‎ایم ترکیب محبوبی است که در آن یکی از لنزها زاویه گسترده بوده و دیگری کار زوم را انجام خواهد داد و این دو با یکدیگر تصاویری با کیفیت بهتر می‎گیرند و هم‎چنین افکت‎هایی مانند بوکه را شکل می‎دهند که در سیستم دوربین‎های بدون‎ آینه/ DSLR شاهد استفاده از آن‎ها هستیم.

سامسونگ تایید کرده است که آن‎ها واقعا قصد دارند امسال پرچم‎دار دیگری را نیز وارد بازار کنند که به نظر گلکسی نوت 8 خواهد بود. در حال حاضر جزئیات زیادی در رابطه با این گوشی وجود ندارد ولی به نظر ما دوربین‎های دوگانه یکی از قابلیت‎های آن خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال