شایعه: گوشی پیکسل 3 را ال‎جی می‎سازد

براساس گزارش تازه‎ای که در یک نشریه‎ی کره‎ای به چاپ رسیده است، “انتظار می‎رود” شرکت ال‎جی نسل سوم سری گوشی‎های هوشمند پیکسل گوگل را بسازد که در سال 2018 وارد بازار می‎شوند. البته تا آن موقع، گوگل ابتدا سری Pixel 2 را بایستی عرضه کند که همانند با گوشی‎های Pixel و Pixel XL (تصویر بالا) […]

براساس گزارش تازه‎ای که در یک نشریه‎ی کره‎ای به چاپ رسیده است، “انتظار می‎رود” شرکت ال‎جی نسل سوم سری گوشی‎های هوشمند پیکسل گوگل را بسازد که در سال 2018 وارد بازار می‎شوند. البته تا آن موقع، گوگل ابتدا سری Pixel 2 را بایستی عرضه کند که همانند با گوشی‎های Pixel و Pixel XL (تصویر بالا) شرکت اچ‎تی‎سی ساخت آن‎ها را برعهده می‎گیرد.

همان‎طور که ممکن است بدانید، تا الان دو شرکت ال‎جی و گوگل همکاری‎های متعددی با هم داشته‎اند. ال‎جی سه گوشی‎هوشمند به اسامی نکسوس 4، نکسوس 5 و نکسوس 5X برای گوگل ساخته که از تمامی آن‎ها به خوبی توسط علاقه‎مندان به گوشی‎های اندرویدی استقبال شده است. بنابراین شاید منطقی باشد که این شرکت کره‎ای تعدادی از گوشی‎های پیکسل را در آینده نیز بسازد. ولی آن‎چنان هم مطمئن نیستیم این اتفاق با Pixel 3 رخ دهد.

این شرکت در گفتگو با وب‎سایت فون‎آرنا اظهار داشته‎ داستانی که رسانه‎ی کره‎ای چاپ کرده است “خیال‎پردازی محض” است.

بدون شک گوگل نسل سوم این گوشی را در سال 2018 عرضه خواهد کرد اما هنوز مشخص نیست چه شرکتی ساخت آن را برعهده خواهد داشت.

بدون توجه به شرکت سازنده‎ی Pixel 2 و Pixel 3، ما امیدواریم گوگل به مشکل برآورده‎‌سازی نیاز بازار که باعث شده بود مصرف‎کنندگان به سختی مدل‎های ابتدایی پیکسل را خریداری کنند، رسیدگی کند.