آیفون 5.5 اینچی بعدی مجهز به نمایشگر خمیده OLED خواهد بود

وب‎سایت Nikkei Asian Review گزارشی را منتشر کرده است که طی آن با نقل قول از رئیس شرکت شارپ و هم‎چنین مدیرعامل ارشد این شرکت اعلام می‎کند که نسل بعدی آیفون دیگر از فناوری فعلی نمایشگرهای LTPS استفاده نخواهد کرد و به جای آن آیفون 8 از صفحه‎نمایش OLED بهره خواهد برد. رئیس شرکت شارپ […]

وب‎سایت Nikkei Asian Review گزارشی را منتشر کرده است که طی آن با نقل قول از رئیس شرکت شارپ و هم‎چنین مدیرعامل ارشد این شرکت اعلام می‎کند که نسل بعدی آیفون دیگر از فناوری فعلی نمایشگرهای LTPS استفاده نخواهد کرد و به جای آن آیفون 8 از صفحه‎نمایش OLED بهره خواهد برد.

رئیس شرکت شارپ آقای Tai Jeng-wu در طول مراسم فارغ‎التحصیلی تعدادی از دانشجویان دانشگاه Tatung در پاسخ به سوال تعدادی از آن‎ها چنین پاسخ داده است: “آیفون همواره در حال تحول بوده است و حالا از پنل‎های LTPS به استفاده از پنل‎های OLED روی خواهد آورد. ما نمی‎دانیم که آیفون‎های دارای نمایشگر OLED اپل محصول موفقی باشند یا نه، ولی اگر اپل در این مسیر گام بر ندارد و متحول نشود، نوآوری رخ نخواهد داد.”

هدف همیشگی اپل هیجان‎زده کردن مشتریان خود با معرفی نوآوری‎های بیشتر در آیفون است و این شرکت برای دهمین سالگرد گوشی‎هوشمند خود برنامه‎های فراوانی را در نظر گرفته است. اپل چند وقتی می‎شود تغییری اساسی در آیفون خود صورت نداده و روند تحول آن با سرعت آهسته‎ای روبرو شده است. اهالی کوپرتینو برای این‎که رشد آیفون به عنوان یک گوشی‎هوشمند برتر را حفظ کنند، باید برنامه‎ی دیگری به جز ارائه‎ی گوشی‎های جدید بیشتر با حداقل تغییرات سخت‎افزاری داشته باشند.

آقای Tai عنوان کرده که شارپ متعهد به توسعه‎ی فناوری OLED برای نمایشگرهای نسل بعدی آیفون است، ولی او زمان دقیق استفاده از این فناوری را توسط اپل مشخص نکرده است. اگر شارپ قادر به انجام این کار باشد، سامسونگ ممکن است با رقیب جدیدی برای نمایشگرهای سوپر امولد خود مواجه شود.

وب‎سایت Nikkei Asian Review اخیرا گزارش داده بود که اپل قصد دارد سال بعد از سه آیفون رونمایی کند و یکی از آن‎ها مدل 5.5 اینچی با نمایشگر OLED خمیده خواهد بود. همین گزارش نیز اشاره به این دارد که آیفون 8 احتمالا دارای ظاهر و بدنه‎ی جدیدی بسیار مشابه با آیفون 4 است، به نحوی که در پشت آن یک لایه‎ی ثانویه از شیشه استفاده خواهد شد. با در نظرگیری این احتمالات، اپل ممکن است فناوری شارژ بی‎‌سیم را نیز در نهایت با آیفون جدید اضافه کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال