گزارش‌های جدید انحلال تیم واقعیت افزوده متا را تایید می کند

پیش از این خبر هایی در مورد انحلال تیم بخش دستگاه های واقعیت مجازی و افزوده متا منتشر شده بود که اکنون مورد تایید قرار گرفته است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گزارش‌های جدید نشان می‌دهد متا در راه اندازی سیستم عامل جدید خود برای دستگاه های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده […]

پیش از این خبر هایی در مورد انحلال تیم بخش دستگاه های واقعیت مجازی و افزوده متا منتشر شده بود که اکنون مورد تایید قرار گرفته است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گزارش‌های جدید نشان می‌دهد متا در راه اندازی سیستم عامل جدید خود برای دستگاه های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده تغییراتی ایجاد کرده است. این شرکت ۳۰۰ نفر را برای راه‌اندازی این بخش و ادامه کار استخدام کرده بود اما اطلاعات جدید نشان می‌دهد که این تیم منحل خواهد شد.

افراد تیم سابق واقعیت مجازی متا اکنون در واحدهای عینک پروژه Aria AR و هدست‌های کوئست آینده و تیم XR Tech فعالیت خواهند کرد که همگی آنها فناوری های جدید ادراک ماشینی شرکت متا محسوب می‌شوند.

پیش از این نیز شایعاتی مبنی بر توقف فعالیت های XROS و به کارگیری نیروهای آن در راه اندازی سیستم عامل پلتفرم VROS مبتنی بر اندروید حکایت داشت. اما در آن زمان متا با انتشار بیانیه ای این خبر را رد کرده بود. به درخواست انگجت سخنگوی متا اکنون در مورد وضعیت XROS توضیحاتی را ارائه داده که در آن به منحل شدن این تیم نیز اشاره شده است. شیوا اسلوان با تایید استفاده از مهندسان این بخش در تیم های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده اعلام کرد این شرکت به فعالیت های خود در زمینه ساخت سیستم عامل های اختصاصی ادامه می دهد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال