گزارش های جدید از معرفی هدست واقعیت ترکیبی اپل در آینده نزدیک خبر می دهد

با توجه به ثبت نشان تجاری RealityOS در برخی از کشورها مانند ایالات متحده به نظر می رسد اپل به زودی از هدست واقعیت ترکیبی خود رونمایی خواهد کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پلتفرم RealityOS که پیش از این توسط برخی توسعه‌دهندگان در فایل گزارش اپ استور یافت شده بود نشان […]

با توجه به ثبت نشان تجاری RealityOS در برخی از کشورها مانند ایالات متحده به نظر می رسد اپل به زودی از هدست واقعیت ترکیبی خود رونمایی خواهد کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پلتفرم RealityOS که پیش از این توسط برخی توسعه‌دهندگان در فایل گزارش اپ استور یافت شده بود نشان از هدست واقعیت ترکیبی اپل دارد. اکنون نیز ثبت این علامت تجاری توسط Realityo Systems LLC  نشان می دهد به زمان معرفی این هدست نزدیک هستیم.

به نظر می رسد تاریخ ثبت به ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ و در دسته لوازم جانبی و سخت افزارهای کامپیوتری پوشیدنی تعلق دارد. Realityo Systems LLC یکی از شرکت های پوسته ای اپل محسوب می شود که وظیفه ثبت نشانه های تجاری مختلف را بر عهده دارد. بدین ترتیب اپل می تواند در ادامه سیاست رازداری خود نام محصولات آینده و اطلاعات آنها را پنهان کند.

پس از اعلام این خبر برخی دیگر از کاربران از ثبت نشان تجاری RealityOS در دیگر کشورها مانند اوگاندا و اروگوئه نیز خبر دادند. برخی از این نشان های تجاری نیز همراه با تایپوگرافی هایی بوده اند که به همراه فونت San Francisco استفاده شدند. از طرفی این فونت نیز به عنوان دارایی اپل شناخته می شود. با توجه به اینکه در نشان ثبت شده هیچ اثری از Proof of Use یا همان استفاده از نشان ثبت شده دیده نمی شود احتمالاً به محصول معرفی نشده تعلق دارد.

RealityOS احتمالاً نام سیستم عامل جدید اپل برای هدست های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده است. زیرا این شرکت از مدتها پیش روی دو محصول در زمینه عینک واقعیت افزوده و هدست واقعیت ترکیبی کار می کند. به گزارش بلومبرگ با توجه به نمایش یک هدست واقعیت ترکیبی جدید توسط مدیران اجرایی اپل برای هیئت مدیره احتمالاً این شرکت در هفته آینده محصول جدیدی را در زمینه هدست معرفی می کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال