شایعات جدید از طراحی آیفون ۱۵؛ شیشه مات و رنگ آبی

یک افشاگر محصولات اپل اعلام کرد سری جدید آیفون قرار است با پنل پشتی از جنس شیشه مات عرضه شود. همچنین دو گوشی آیفون ۱۵ و ۱۵ پلاس نیز با رنگ فیروزه ای تولید خواهند شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یک افشاگر خوش سابقه مدعی است اپل در ساخت آیفون ۱۵ […]

یک افشاگر محصولات اپل اعلام کرد سری جدید آیفون قرار است با پنل پشتی از جنس شیشه مات عرضه شود. همچنین دو گوشی آیفون ۱۵ و ۱۵ پلاس نیز با رنگ فیروزه ای تولید خواهند شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یک افشاگر خوش سابقه مدعی است اپل در ساخت آیفون ۱۵ از رنگ آبی فیروزه ای استفاده می کند. رنگ مورد نظر شباهت زیادی به رنگ سبز آیفون ۱۲ خواهد داشت. در این و گوشی از شیشه مات در پنل پشتی استفاده خواهد شد. در حال حاضر اپل تنها در مدل پرو از شیشه مات در پنل پشتی استفاده می کند.

در حالی که پیش از این در شایعات عنوان شده بود اپل در آیفون ۱۵ پرو و پرومکس از رنگ قرمز تیره استفاده می کنند. همچنین آیفون ۱۵ و ۱۵ پلاس نیز با رنگ آبی عرضه خواهند شد.

طبق گزارش منتشر شده توسط 9to5Mac، استفاده اپل از شیشه مات در آیفون ۱۵ و ۱۵ پلاس نشان می دهد احتمالا در بدنه گوشی های آیفون ۱۵ پرو و پرومکس نیز تغییراتی ایجاد شده است. برخی شایعات نیز از وجود فریم تیتانیومی در مدل ها پرو خبر داده بودند. در نهایت تا اواخر شهریور باید منتظر ماند تا اپل از این سری گوشی های آیفون رونمایی کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال