ویدئوی تبلیغاتی جدید سامسونگ از طول عمر بالای باتری گلکسی S7 حکایت دارد

بر کسی پوشیده نیست که رونمایی از گلکسی نوت 7 باعث ایجاد غوغایی در این صنعت شده است، به نحوی که میزان پیش‎فروش‎های این گوشی هم‎چنان رو به اوج‎گیری است. ولی این غول فناوری کشور کره تمامی توجه‎ی خود را معطوف به یک جا نکرده است و محصولات عالی دیگری نظیر گلکسی اس 7 و […]

بر کسی پوشیده نیست که رونمایی از گلکسی نوت 7 باعث ایجاد غوغایی در این صنعت شده است، به نحوی که میزان پیش‎فروش‎های این گوشی هم‎چنان رو به اوج‎گیری است. ولی این غول فناوری کشور کره تمامی توجه‎ی خود را معطوف به یک جا نکرده است و محصولات عالی دیگری نظیر گلکسی اس 7 و اس 7 اج ارائه می‎دهد. و از آن‎جایی که هم‎چنان برای ورود نوت 7 به بازار باید صبر کنیم، به نظر می‎رسد که سامسونگ وقت مناسبی را برای بالا بردن تلاش‎های تبلیغاتی و بازاریابی خود پیدا کرده است.

همان‎طور که در ویدئوی تبلیغاتی زیر می‎توانید مشاهده کنید، سامسونگ تاکیدی بر طول عمر بالای باتری گلکسی S7 داشته است.

[aparat]http://www.aparat.com/v/8QUI9[/aparat]

در این تبلیغ ستاره‎ی سینما دنی گلاور خودنمایی می‎کند، فردی که به احتمال زیاد به خاطر بازی در سری فیلم‎های اسلحه‎ی مرگبار، به همراه یکسری فیلم مهم دیگر، او را باید به یاد بیاورید. تمرکز اصلی خود تبلیغ بر روی عمر باتری می‎باشد. این ستاره‎ی دنیای اکشن سینما نقش یک افسر پلیس شهری را دارد که بمبی پیدا می‎کند که به شکل یک دریچه‎ی هوا است. نکته‎ی غافل‎گیر کننده این است که دنی توضیح می‎دهد که این دستگاه در 12 ساعت آینده منفجر می‎شود (گرچه شمارش معکوس تایمر 12 دقیقه را نشان می‎دهد) و همین قضیه به او وقت کافی می‎دهد که با گوشی گلکسی اس 7 اج خود مشغول بازی و مشاهده‎ی ویدئو شود.

در بررسی‎های دقیقی که از این گوشی صورت گرفته نشان داده شده است که میزان دوام باتری گوشی گلکسی اس 7 اج در کل 98 ساعت است، بنابراین یک 12 ساعت کامل در بحث پخش فایل‎های رسانه‎ای و بازی را سخت می‎توان باور کرد. ولی، باید اشاره داشت با یک تبلیغ و آن هم از نوع خنده‎دار روبرو هستیم، علاوه بر این جناب آقای گلاور در تبلیغ چرتی هم می‎زند. گرچه بدون توجه به جنبه‎های طنز این تبلیغ باید گفت اگر واقعا به دنبال خرید یک گوشی جدید هستید، گوشی گلکسی اس 7 واقعا انتخاب عالی است، به ویژه‎ی این‎که همان‎طور که در اخبار قبلا به استحضار شما رساندیم مدل خمیده‎ی این گوشی در صدر آمار فروش گوشی‎های اندرویدی قرار گرفته است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال