تصاویر منتشر شده از قاب‌های Galaxy S8 سامسونگ، مشخصات جدیدی از این پرچمدار را به نمایش گذاشته است

هنوز رندر رسمی از گوشی Galaxy S8 سامسونگ منتشر نشده است. ولی به لطف شرکت‎های مختلف لوازم‎جانبی ما در حال حاضر می‎توانیم به خوبی از ظاهر این گوشی اطلاع داشته باشیم. آخرین تصاویر در این خصوص از برند استرالیایی UAG منتشر شده است. این شرکت در وب‎سایت خود چندین قاب گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ […]

هنوز رندر رسمی از گوشی Galaxy S8 سامسونگ منتشر نشده است. ولی به لطف شرکت‎های مختلف لوازم‎جانبی ما در حال حاضر می‎توانیم به خوبی از ظاهر این گوشی اطلاع داشته باشیم. آخرین تصاویر در این خصوص از برند استرالیایی UAG منتشر شده است.

این شرکت در وب‎سایت خود چندین قاب گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ را گذاشته است که نشان می‎دهد این دستگاه مجهز به اسکنر عنبیه چشم خواهد بود تا مهر تاییدی بر شایعات قبلی در این خصوص باشد. در امتداد آن و دوربین جلو ما می‎توانیم تعداد سنسور بیشتر و دیودهای نوری را مشاهده کنیم. نبود حسگراثرانگشت / دکمه‎ی فیزیکی در جلو نیز به خوبی مشخص است.

یک دکمه در زیر کلیدهای تنظیم حجم صدا در سمت چپ و دکمه‎ی دیگر در مکانی دیده می‎شود که معمولا محل قرارگیری دکمه‎ی پاور است. ما هنوز نمی‎دانیم که کدام یک از این دو به هوش‎‌مصنوعی جدید سامسونگ یعنی Bixby اختصاص خواهد یافت.

حسگراثرانگشت در واقع در سمت راست دوربین اصلی است و برخلاف شرکت‎های دیگر شکل مستطیلی و عمودی دارد تا دیگر مربعی شکل نباشد.

گوشی Samsung Galaxy S8 مجهز به یک نمایشگر 5.8 اینچی دو لبه خمیده با نسبت تصویر 18:9 به همراه چیپست اسنپ‎دراگون 835، 4 یا 6 گیگابایت رم یا حافظه‎داخلی 128 گیگابایتی خواهد بود و قیمت آن از 885 دلار شروع خواهد شد.