دوربین جدید Gear 360 سامسونگ در FCC رویت شد

دوربین Samsung Gear 360 سال گذشته به بازار آمد و حال یک نسخه‎ی جدیدتر از این دوربین 360 درجه در راه است. در لیست گجت‎های ثبت شده در سازمان FCC یک رندر سه‎بعدی از نسل بعدی این دوربین به همراه شناسه‎ی آن به چشم می‎خورد. براساس سندی که FCC روز گذشته منتشر کرده است سامسونگ […]

دوربین Samsung Gear 360 سال گذشته به بازار آمد و حال یک نسخه‎ی جدیدتر از این دوربین 360 درجه در راه است. در لیست گجت‎های ثبت شده در سازمان FCC یک رندر سه‎بعدی از نسل بعدی این دوربین به همراه شناسه‎ی آن به چشم می‎خورد.

براساس سندی که FCC روز گذشته منتشر کرده است سامسونگ در حال ساخت یک نسخه‎ی بهتر از دوربین Gear 360 با یک دسته و یک دکمه‎ی پاور همانند با ماشه‎ی تفنگ است. متاسفانه، جزئیات بسیار زیادی فاش نشده است تا نسبت به مشخصات این دوربین اطلاعاتی وجود نداشته باشد. با این وجود یک رندر سه‎بعدی وجود دارد که نشان می‎دهد این دستگاه کوچکتر (45 میلی‎متر پهنا) خواهد بود و با دست حمل می‎شود تا دیگر نیاز به سه‎پایه‎ی دوربین نظیر مدل ابتدایی آن نباشد.

شماره‎مدل این دستگاه SM-R210 ذکر شده است و اگر بخواهیم مقایسه کنیم دوربین فعلی Gear 360 سامسونگ شماره‎مدل SM-C200 را دارد.

دوربین Samsung Gear 360 دستگاهی است که دو دوربین 360 درجه در جلو و پشت خود دارد تا یک تصویر بی‎همتا ایجاد کند و کاربر با استفاده از آن نگاهی به اطراف داشته باشد. علاقه‎مندان به این دوربین با آن ویدئوهای جالبی می‎گیرند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال