گجت پوشیدنی Gear Fit 2 سامسونگ در سه رنگ عرضه می‌شود

در حال حاضر چیزی که در رابطه با دست‎بند هوشمند سامسونگ یعنی Gear Fit 2 مشخص است، زمان عرضه‎ی این گجت پوشیدنی در چند هفته یا ماه‎های آینده است. این دست‎بند هوشمند ثبت‎کننده‎ی فعالیت‎های جسمانی که خبرهای مربوط به آن برای اولین بار در ماه گذشته به بیرون درز پیدا کرد قرار است نسل دوم […]

در حال حاضر چیزی که در رابطه با دست‎بند هوشمند سامسونگ یعنی Gear Fit 2 مشخص است، زمان عرضه‎ی این گجت پوشیدنی در چند هفته یا ماه‎های آینده است. این دست‎بند هوشمند ثبت‎کننده‎ی فعالیت‎های جسمانی که خبرهای مربوط به آن برای اولین بار در ماه گذشته به بیرون درز پیدا کرد قرار است نسل دوم دست‎بند Gear Fit باشد که در سال 2014 به بازار عرضه شد، لازم به ذکر است که روز گذشته تصویری از آن بر روی وب‎سایت رسمی سامسونگ ظاهر شد.

تا اینکه امروز آقای ایوان بلس (که در توییتر با نام کاربری evleaks شناخته می‎شود) تصاویر جدیدی از این دستگاه منتشر کرده است. این تصاویر نشان می‎دهند که این دست‎بند دارای سه رنگ خواهد بود، گرچه هنوز مشخص نیست این گجت به رنگ‎های دیگری هم به بازار خواهد آمد یا اینکه مدل‎های جذاب‌تری هم خواهد داشت.

حتی اگر رنگ‎های مشکی، صورتی و آبی تنها رنگ‎های مورد نظر برای این Gear Fit 2 باشند، حداقل شما هنگام خرید دو مدل متمایز در مقایسه با مدل مشکی‎ رنگ خواهید داشت.

شایعاتی که در رابطه با  مشخصات Gear Fit 2 وجود دارند به داشتن یک سرویس جی‎پی‎اس و هم‎چنین یک صفحه‎ی نمایش لمسی  خمیده‎ی 1.84 اینچی از نوع AMOLED اشاره می‎کنند. به نظر می‎رسد که پنل نمایش این گجت در مقایسه با ظاهر بسیار کشیده‎ی پنل نمایش نسل اول خود بیشتر مربعی‎ شکل است. سایر جزئیات در رابطه با این دستگاه هنوز فاش نشده‎اند، ولی به زودی شاهد این خواهیم بود که آمار مربوط به تصاویر و اطلاعات به بیرون درز یافته بالا رود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال