آسیب پذیری امنیتی جدیدی در نسخه بتای IOS13 کشف شد

تنها یک هفته قبل از عرضه نسخه بتای IOS13 یک حفره امنیتی در این سیستم عامل رویت شد که به هکرها اجازه میدهد تا با استفاده از اپلیکیشن Face Time با کاربر تماس گرفته و بدین طریق به فهرست مخاطبین او دست پیدا کند. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی و فناوری تک نیوز ، این […]

تنها یک هفته قبل از عرضه نسخه بتای IOS13 یک حفره امنیتی در این سیستم عامل رویت شد که به هکرها اجازه میدهد تا با استفاده از اپلیکیشن Face Time با کاربر تماس گرفته و بدین طریق به فهرست مخاطبین او دست پیدا کند.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی و فناوری تک نیوز ، این آسیب پذیری توسط “جو رودریگز “یکی از محققان امنیتی در ماه جولای کشف شده بود. وی در این باره گفت : زمانی که هکرها با استفاده از اپلیکیشن فیس تایم تماس میگیرند ، شماره تماس های موجود ازطریق دستیازر صوتی (سیری) در دسترس تماس گیرنده قرار میگیرد. علاوه بر شماره های تماس ، کلیه اطلاعاتی که بهمراه شماره تماس ذخیره شده  نیز آشکار میشوند.

دسترسی این شکاف امنیتی تنها به همین اطلاعات محدود میشود. و به سایر اطلاعات خارج از فهرست شماره تماس ها هیچ گونه دسترسی ای نخواهد داشت. این شکاف امنیتی پیش تر در نسخه IOS12.1 نیز وجود داشت.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال