تصاویر جدید گوشی Galaxy S8 سامسونگ منتشر شد

مراسم کنگره جهانی موبایل به پایان رسید و حالا علاقه‎مندان به دنبال موبایل چشم به انتظار دو گوشی گلکسی S8 سامسونگ نشسته‎اند. با این‎وجود، هر روز حجم بالایی از این شایعات و اطلاعات در مورد این دو دستگاه در سطح اینترنت منتشر می‎شود. حال، تصاویر جدیدی به عکس‎های قبلی این دو گوشی پیوسته‎اند که به […]

مراسم کنگره جهانی موبایل به پایان رسید و حالا علاقه‎مندان به دنبال موبایل چشم به انتظار دو گوشی گلکسی S8 سامسونگ نشسته‎اند. با این‎وجود، هر روز حجم بالایی از این شایعات و اطلاعات در مورد این دو دستگاه در سطح اینترنت منتشر می‎شود. حال، تصاویر جدیدی به عکس‎های قبلی این دو گوشی پیوسته‎اند که به شکل کاملا واضحی ظاهر آن‎ها را نشان می‎دهند.

واقعا سخت است با قطعیت بگوییم که این تصویر متعلق به مدل معمولی 5.8 اینچی گلکسی اس 8 یا برادر اندکی بزرگتر آن یعنی S8+ است. با این وجود، براساس اطلاعاتی که در حال حاضر می‎دانیم تفاوت بین این دو گوشی به نظر می‎رسد تنها اندازه‎ی آن‎ها باشد. در نتیجه طراحی این دو گوشی باید یکسان باشد و این تصاویر را می‎توان به هر دو گوشی نسبت داد.

شما می‎توانید تصاویر را خودتان بررسی کنید. ولی می‎بایست اشاره کنیم که تصاویر نمای جلویی این گوشی به نظر می‎رسد یک قفل صفحه‎نمایش را با به نوعی پس زمینه‎ی افکت “شب پر ستاره” نشان می‎دهند. این تصویر به خوبی مشابه با عکس‎های به بیرون درز شده‎ی قبلی از گوشی Galaxy S8 است که یک تم گرافیکی مشابه در آن‎ها دیده می‎شود.

همان‎طور که می‎دانید گوشی‎های Samsung Galaxy S8 و S8+ در تاریخ 10 فروردین‎ماه رسما معرفی می‎شوند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال