سونی به‎روزرسانی جدیدی برای گوشی‎های کسپریا X طرح اندروید مفهومی خود ارائه کرد

سونی ‎به‎روزرسانی جدیدی برای دستگاه‎های اکسپریا X خود که بخشی از “طرح مفهومی اندروید” این شرکت ژاپنی به شمار روند، ارائه داده است. این آپدیت با بیلدنامبر 38.3.1.A.0.32C چندین تغییر از جمله آخرین بسته‎ی امنیتی ماه گذشته را در خود دارد. به دنبال این آپدیت از LDAC پشتیبانی می‎شود، اپلیکیشن دوربین تازه‎سازی شده و در […]

سونی ‎به‎روزرسانی جدیدی برای دستگاه‎های اکسپریا X خود که بخشی از “طرح مفهومی اندروید” این شرکت ژاپنی به شمار روند، ارائه داده است. این آپدیت با بیلدنامبر 38.3.1.A.0.32C چندین تغییر از جمله آخرین بسته‎ی امنیتی ماه گذشته را در خود دارد.

به دنبال این آپدیت از LDAC پشتیبانی می‎شود، اپلیکیشن دوربین تازه‎سازی شده و در بحث عملکرد کاربران شاهد بهبودهایی خواهند بود. هم‎چنین به دنبال این به‎روزرسانی یک حالت جدید به اسم Glove Mode دیده می‎شود تا کاربران در زمان پوشیدن دستکش نیز بتوانند از گوشی خود استفاده کنند.

و در نهایت، اصلاحات باگ‎های امنیتی ماه فوریه‎ی اندروید نیز لحاظ شده است. علاوه بر این می‎بایست به قابلیت VoLTE اشاره کنیم که به دنبال این به‎روزرسانی به دلیل مشکلات بعضی از اپراتورهای آلمانی غیرفعال می‎شود. البته این تغییر به صورت موقتی است تا سونی آن را رفع کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال