مشخصات جدیدی از پیکسل ۷ پرو پیش از عرضه منتشر شد

گزارش های جدیدی از گوشی پیکسل ۷ پرو منتشر شد که نشان می‌دهد احتمالاً صفحه نمایش این گوشی نسبت به مدل های قبلی روشن تر خواهد بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پیکسل ۷ گوگل از سری گوشی‌های هوشمند جدید این شرکت در اردیبهشت ماه معرفی و زمان عرضه آن نیز تا […]

گزارش های جدیدی از گوشی پیکسل ۷ پرو منتشر شد که نشان می‌دهد احتمالاً صفحه نمایش این گوشی نسبت به مدل های قبلی روشن تر خواهد بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پیکسل ۷ گوگل از سری گوشی‌های هوشمند جدید این شرکت در اردیبهشت ماه معرفی و زمان عرضه آن نیز تا اواخر سال جاری میلادی اعلام شد. طبق گزارش‌های منتشر شده اخیر مشخصات جدیدی از این گوشی در توییتر منتشر شده است که نشان می دهد صفحه نمایش این گوشی نسبت به نسخه قدیمی بسیار روشن تر خواهد بود.

 اطلاعات منتشر شده برای این گوشی توسط یک افشاگر خوشنام به نام میشال رحمان در توییتر به اشتراک گذاشته شده است طبق اطلاعات فاش شده در این گوشی صفحه نمایش S6E3HC4 سامسونگ استفاده شده است و روشن تر بودن آن نیز ممکن است به همین دلیل باشد. این در حالی است که پیش از این اعلام شد سری پیکسل 7 نیز صفحه نمایشی مشابه پیکسل 6 پرو خواهد داشت. به گفته میشال رحمان و در صورت صحت داشتن افشاگری وی ممکن است روشنایی صفحه نمایش گوشی های جدید در دو حالت معمولی و حداکثری نسبت به نسخه قبلی بیشتر باشد.

 طبق گفته این افشاگر حداکثر روشنایی معمولی در پیکسل ۷ پرو ۶۰۰ نیت است که نسبت به پیکسل ۶ پرو 200 نیت بیشتر است. همچنین در حالت حداکثری روشنایی پیکسل ۷ پرو به هزار نیت نیز خواهد رسید. در حالی که این رقم در پیکسل ۶ پرو حدود ۸۰۰ نیت بود. هنوز گوگل هیچ اطلاعاتی در رابطه با روشنایی و فناوری صفحه نمایش پیکسل ۷ پرو را تایید نکرده است و نمیتوان اکنون در مورد صحت اطلاعات منتشر شده نظر داد. همچنین پردازنده های استفاده شده در پیکسل ۷ نیز به نسل دوم تراشه تنسور تعلق دارد که احتمالاً دارای طراحی ۸ هسته ای (۲+۲+۴) مشابه نسل اول این پردازنده‌ها خواهد بود. این طراحی شامل ۴ هسته پایین رده برای کارهای ساده دو هسته متوسط و دو هسته پرقدرت است. هنوز اطلاعات دقیق تری در رابطه با پردازنده تنسور ۲ منتشر نشده است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال