تبلت های جدید به خانواده Smart Tab لنوو اضافه شدند

تبلت های جدید خانواده اسمارت تب لنوو در نمایشگاه IFA 2019 رونمایی شد ،  این تبلت ها کاربری های جدیدی را به کاربران این دستگاهها عرضه داشت. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تک نیوز ، شرکت لنوو کاربری جدیدی از تبلت ها را ارائه کرد که در پی آن کاربر به دنبال استفاده طولانی مدت […]

تبلت های جدید خانواده اسمارت تب لنوو در نمایشگاه IFA 2019 رونمایی شد ،  این تبلت ها کاربری های جدیدی را به کاربران این دستگاهها عرضه داشت.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تک نیوز ، شرکت لنوو کاربری جدیدی از تبلت ها را ارائه کرد که در پی آن کاربر به دنبال استفاده طولانی مدت از تبلت خواهد بود. این شرکت معتقد است که ظاهر تبلت ها تنها برای مدت کوتاهی کاربران را جذب میکند و پس از مدتی بدون استفاده رها میشوند.

Yoga Smart Tab و Lenovo Smart Tab M8 از جمله تبلت هایی هستند که لنوو در نمایشگاه عرضه کرد. و معتقد است که کاربری این دستگاهها را نزد کاربران افزایش داده است. زیرا این تبلت ها در زمان استفده همچون تبلت هستند و در زمان عدم استفاده به با استفاده از حالت Ambient گوگل اسیستنت به هاب‌ خانه‌ی هوشمند تبدیل می‌شوند.

تبلت ها در زمان های مختلف میتوانند کارایی های مختلف را عرضه کنند. آنها میتوانند همچون نمایشگرهای هوشمند از حالت استفاده عادی خارج شده و بعنوان یک گجت جدید در کاربری‌هایی همچون پخش موسیقی و فیلم یا پاسخ به پرسش‌های کاربر (به‌کمک دستیار  صوتی هوشمند) استفاده شوند.

یوگا اسمارت تب بعنوان جایگزین خانواده‌ی Yoga Tab 3  معرفی شد. البته یوگا اسمارت تب بعنوان محصولی مبتنی بر سرگرمی ، ظرفیت های بالای صوتی و تصویری را ارائه میدهد. بطوریکه فناوری های نمایشی و نورپردازی TDDI جهت بهینه سازی عمق تصویر و و تعامل لمسی در آن تعبیه شده است. اسپیکرهای دوگانه‌ی JBL Hi-Fi برای افزایش قابلیت های صوتی تقویت‌کننده‌های بهینه‌سازی‌شده با Dolby Atoms در آن به کار رفته‌اند. قابلیت Ambient در گوگل اسیستنت قابلیت های ویژه ای را برای کاربران این تبلت فراهم میکند. و برای فعال سازی آن دکمه ویژه ای تعبیه شده است.

همچنان پایه مشهور لنوو جهت استفاد از این دستگاه در حالت های مختلف عرضه شده است. جنس بدنه این دستگاه از آلومینیوم و فلز بوده و بسیار ظریف طراحی شده است . پوشش مات آن نیز بر زیبایی آن اضافه کرده است.

اسمارت تب M8 از پردازنده 4 هسته ای 2 گیگاهرتزی و مودم 5G بهره برده است. لنوو این تبلت را بعنوان تبلتی برای خانواده معرفی کرده است. حساب‌های کاربری متعدد در تبلت جدید چینی‌ها با قابلیت تشخیص چهره و رمز عبورهای مختلف مختص هر یک از اعضای خانواده در نظر گرفته شده است. گوشش این دستگاه از جنس فلز و حاشیه های نازک آن ، نشان از طراحی مدرن این تبلت دارد. قیمت این تبلت 149 یورو خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال