آپدیت جدید تلگرام قابلیت ویرایش پیام‌های ارسالی را نیز به همراه آورد

اپلیکیشن محبوب پیام‎رسان تلگرام آپدیت جدیدی را ارائه داده که علاوه بر تغییراتی که به دنبال داشته، امکان ویرایش پیام‎های ارسالی را نیز فراهم کرده است. ویژگی جدید – که از آن تا دو روز بعد از ارسال پیام می‎توان استفاده کرد – در تمامی چت‎های تلگرام، از جمله گروه‎ها و هم‎چنین گفتگوهای نفر به […]

اپلیکیشن محبوب پیام‎رسان تلگرام آپدیت جدیدی را ارائه داده که علاوه بر تغییراتی که به دنبال داشته، امکان ویرایش پیام‎های ارسالی را نیز فراهم کرده است. ویژگی جدید – که از آن تا دو روز بعد از ارسال پیام می‎توان استفاده کرد – در تمامی چت‎های تلگرام، از جمله گروه‎ها و هم‎چنین گفتگوهای نفر به نفر، قابل استفاده خواهد بود.

5bd7c8f4708afe28f8

این شرکت با انتشار پستی در وبلاگ خود توضیح داده است که “به سادگی روی یک پیام ارسالی آهسته ضربه بزنید و گزینه‎ی “ویرایش” را فشار دهید. اگر از نسخه‎ی دسکتاپ تلگرام استفاده می‎کنید بر روی دکمه‎ی پیکان به منظور ویرایش آخرین پیام خود کلیک کنید. پیام‎های تغییر یافته یک برچسب “ویرایش شده” خواهند داشت تا مشخص باشد چه پیامی تغییر یافته است.”

علاوه بر این، به دنبال این آپدیت امکان منشن کردن افرادی که حتی یک نام‎کاربردی ندارند وجود دارد. “فقط کافی است که نماد @ را تایپ کنید و هر شخصی را که دوست دارید مورد خطاب قرار دهید از لیست مخاطبین خود انتخاب کنید.”

37b9d9f3090d78a47f

قابلیت دیگری که به دنبال این آپدیت به چشم می‎خورد وجود یک لیست افراد جدید (People list) در بخش جستجو است تا طبق ادعای تلگرام سریع‎تر به چت‎های اخیر خود دسترسی داشته باشید.

400f4e745ca4c23d05

به دنبال این آپدیت رابط‎کاربری بهبودهایی داشته و دسترسی به ربات‎ها نیز ساده‎تر شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال