مک‌بوک فوق‌ باریک اپل به زودی معرفی خواهد شد

اپل شاید در مراسم دو روز گذشته‌ی خود لپ‌تاپ جدیدی را معرفی نکرده باشد اما این بدان معنا نیست که به این زودی‌ها نباید شاهد مک‌بوک جدیدی از این شرکت کوپرتینویی باشیم. براساس جدیدترین شایعات مطرح شده اپل قصد دارد طی ماه‌‌های آینده و تا پایان فصل بهار از دو مک‌بوک فوق‌ باریک خود رونمایی […]

اپل شاید در مراسم دو روز گذشته‌ی خود لپ‌تاپ جدیدی را معرفی نکرده باشد اما این بدان معنا نیست که به این زودی‌ها نباید شاهد مک‌بوک جدیدی از این شرکت کوپرتینویی باشیم. براساس جدیدترین شایعات مطرح شده اپل قصد دارد طی ماه‌‌های آینده و تا پایان فصل بهار از دو مک‌بوک فوق‌ باریک خود رونمایی کند.

اپل به زودی از دو مک‌بوک جدید 13 و 15 اینچی فوق باریک رونمایی می‌کند. این خبر را وب‌سایت مطرح DigiTimes بیان کرده است. براساس این خبر، مک‌بوک فوق باریک اپل که قرار است تا پایان فصل بهار از آن رونمایی شود دارای طراحی مشابهی نسبت به مک‌بوک 12 اینچی این شرکت خواهد داشت و از طرفی دیگر از مک‌بوک ایر اپل باریک‌تر خواهد بود.

هنوز مشخصات فنی این دو مدل فاش نشده اما انتظار می‌رود که اپل در مدل 12 اینچی حداقل از یک درگاه یو‌اس‌بی Type-C استفاده کند. اپل از طرفی دیگر ممکن است از این درگاه استفاده نکند چراکه برای باریک نگه داشتن لپ‌تاپ جدید خود، نیاز ضروری به وجود چنین درگاهی دیده نمی‌شود.

شرکت‌های دیگری نظیر ایسوس، دل و لنوو نیز در حال کار بر روی لپ‌تاپ‌های فوق باریک خود هستند تا بتوانند با اپل رقابت کنند. گفته می‌شود این سه شرکت نیز به زودی برای رقابتی سنگین با اپل از  لپ‌تاپ‌های فوق باریک خود رونمایی خواهند کرد بنابراین شما خریداران گزینه‌های زیادی را برای خرید لپ‌تاپ‌های فوق باریک پیشرفته طی ماه‌های آینده خواهید داشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال