گوگل نسخه جدید اپلیکیشن جیمیل را با ویژگی های جدید برای ios عرضه می‌کند

از زمان انتشار اپلیکیشن جیمیل برای سیستم عامل محبوب و دوست داشتنی iOS زمان زیادی می‌گذرد، اما این اپ به قدرت نسخه‌ی مشابه آن برای سیستم عامل اندروید نیست و این برای کاربران iOS که از سرویس ایمیل شرکت گوگل استفاده می‌کنند، به یک دغدغه تبدیل شده است. پیش از این گوگل فقط نسخه 4 […]

از زمان انتشار اپلیکیشن جیمیل برای سیستم عامل محبوب و دوست داشتنی iOS زمان زیادی می‌گذرد، اما این اپ به قدرت نسخه‌ی مشابه آن برای سیستم عامل اندروید نیست و این برای کاربران iOS که از سرویس ایمیل شرکت گوگل استفاده می‌کنند، به یک دغدغه تبدیل شده است.

پیش از این گوگل فقط نسخه 4 اپلیکیشن جیمیل را برای IOS منتشر کرده بود، اما ظاهرا نسخه جدید این اپلیکیشن یک ویژگی مفید و یک قابلیت کارآمد برای ios 8 خواهد بود.

کاربران از این پس این امکان را خواهند داشت که از منوی نوتیفیکیشن خود، پیامهایشان را پاسخ دهند و یا آن‌ها را بایگانی کنند.  همچنین برای ارسال مستقیم فایل به جیمیل، از منوی اشتراک گذاری ios استفاده کنند، که کار کردن با آن ساده‌تر از پیوست فایل است. کاربران میتوانند اپلیکیشن‌های دلخواه را برای مشاهده فایل های دریافتی، انتخاب کنند.

متاسفانه این اپلیکیشن هنوز هم هنگامی که شما آفلاین هستید بی‌فایده است، چون در مورد ذخیره پیام‌ها به خوبی عمل نمیکند.

اما نقطه مقابل، در سیستم عامل اندروید شما بدون اتصال اینترنت هم قادر خواهید بود کارهای زیادی انجام دهید.

ظاهرا اپل در برنامه آینده خود قصد دارد اپلیکیشن جدید Outlook مایکروسافت را جایگزین برنامه جیمیل کند و این به نظر بسیار طعنه آمیز است که یک اپلیکیشن مایکروسافت بر روی پلت فرم اپل بهترین راه برای مشاهده ایمیل‌های گوگل باشد. باید دید که این امر صورت عملی به خود خواهد گرفت یا خیر!

گوگل همچنین به کاربران iOS این نوید را داده است که نسخه های جدید برنامه های کلیدی، نظیر برنامه‌های Hangouts و  Google Drive نیز به روزرسانی خواهند شد.

هرچند انتظار تغییرات زیادی نداریم، اما چنین به نظر می‌رسد که گوگل به دنبال به روز‌رسانی آنها بر مبنای یک طراحی جدید است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال