آپدیت جدید گوشی Asus Zenfone 3 باعث بهتر شدن مصرف باتری می‎شود

ایسوس برای گوشی Zenfone 3 Max خود آپدیت OTA جدیدی عرضه کرده است. مالکین این دستگاه خوشحال خواهند شد زمانی که بشنوند به‎روزرسانی جدید بسیار ضروری است چون شامل یک اپلیکیشن جدیدی به علاوه‎ی بهینه‎سازی چندین بخش مهم این گوشی می‎شود. شاید بارزترین قابلیتی که به همراه این آپدیت (نسخه‎ی 13.1.0.56) می‎آید، اضافه شدن ASUS […]

ایسوس برای گوشی Zenfone 3 Max خود آپدیت OTA جدیدی عرضه کرده است. مالکین این دستگاه خوشحال خواهند شد زمانی که بشنوند به‎روزرسانی جدید بسیار ضروری است چون شامل یک اپلیکیشن جدیدی به علاوه‎ی بهینه‎سازی چندین بخش مهم این گوشی می‎شود.

شاید بارزترین قابلیتی که به همراه این آپدیت (نسخه‎ی 13.1.0.56) می‎آید، اضافه شدن ASUS Power Master، یک اپلیکیشن جدید برای صرفه‎جویی در مصرف باتری است که مدت زمان لازم برای شارژ  باتری قدرتمند 4100 میلی‎آمپرساعتی این دستگاه را بهبود می‎بخشد. این آپدیت هم‎چنین با خود بهینه‎سازی‎هایی برای نمایشگر لمسی، دوربین و حسگر اثرانگشت گوشی Zenfone 3 Max به همراه می‎آورد.

در نهایت، افکت‎های نوتیفیکیشن ال‎ای‎دی (در حال شارژ ) و لیست PLMN ID به‎روزرسانی شده‎اند در حالی‎که “مشکل تماس سرویس پشتیبانی از مشتری در ایتالیا) نیز رفع شده است.

ممکن است یک هفته‎ای طول بکشد تا این آپدیت به گوشی شما برسد و اگر بخواهید می‎توانید با رفتن به مسیر Settings → About → System update به صورت دستی دریافت آن‎ را بررسی کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال