نسخه جدید 1.iOS16 و IPadOS16.1 با ویژگی های جدید منتشر شدند

سرانجام نسخه جدید 1.iOS16 و IPadOS16.1 با بروزرسانی های جدید منتشر شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در حالی نسخه جدید IPadOS16.1 منتشر شد که قابلیت Stage Manager را نیز با خود به آیپدها آورده است. سیستم عامل های جدید اپل برای آیپد و آیفون در دسترس قرار گرفته است. این در […]

سرانجام نسخه جدید 1.iOS16 و IPadOS16.1 با بروزرسانی های جدید منتشر شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در حالی نسخه جدید IPadOS16.1 منتشر شد که قابلیت Stage Manager را نیز با خود به آیپدها آورده است.

سیستم عامل های جدید اپل برای آیپد و آیفون در دسترس قرار گرفته است. این در حالیست که در نسخه IPadOS16.1 ویژگی آی مسیج نیز در آیپد ها مانند آیفون ها ارائه خواهد شد. در این بروزرسانی ابزار Stage Manage نیز برای آیپدعا در دسترس قرار گرفت. نسخه بتای این ابزار شامل باگ های زیادی بود. اما اکنون کارشناسان اپل می گویند این شرکت برخی از باگ های مهم را برطرف کرده است اما هنوز این ابزار کامل نیست.

برخی مشکلات ایجاد شده در مسیر توسعه نسخه جدید IPadOS باعث شد تا اپل نتواند آن را همزمان با iOS منتشر کند‌. بهمن دلیل بطور مستقیم به سراغ انتشار نسخه 16.1 رفت. با این وجود ویژگی Stage Manage امکان پشتیبانی از مانیتورهای خارجی را ندارد.

در نسخه جدید iOS نیز امکان دسترسی به بخش Live Activities و نوتیفیکیشن های آن برای توسعه دهندگان متفرقه بوجود آمد. این ابزار می تواند اطلاعات را در لحظه و با کمک قفل صفحه رهگیری کند‌. در iOS جدید امکان اجرای برنامه فیتنس پلاس بدون نیاز به اپل واچ فراهم شده است. بدین ترتیب سرویس اشتراکی این برنامه می تواند در اختیار کاربران بیشتری قرار بگیرد.

کلیه گوشی های آیفون جدید ، از آیفون ۸ و جدیدتر می توانند این نسخه از iOS را دریافت کنند. نسخه IPadOS نیز می تواند برای تمامی آیپدها پروها، آیپد ایر ، نسل سوم آیپدها و ۵، آیپد مینی ۵ و جدیدتر مورد استفاده قرار بگیرد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال