نسخه جدید گوگل کروم منتشر شد

مرورگرها معمولا بخش مهمی از نرم‌افزارهای یک رایانه هستند و کاربران معمولا وقت زیادی را با مرورگرها سپری می‌کنند. چه برای وب گردی، چه برای ارسال ایمیل ، کارهای بانکی ، خرید و مواردی از این قبیل. گوگل کروم یکی از مرورگرهای محبوب و مطرح اینترنت است که اکثر کاربران آن را می‌شناسند و امروزه […]

مرورگرها معمولا بخش مهمی از نرم‌افزارهای یک رایانه هستند و کاربران معمولا وقت زیادی را با مرورگرها سپری می‌کنند. چه برای وب گردی، چه برای ارسال ایمیل ، کارهای بانکی ، خرید و مواردی از این قبیل.

گوگل کروم یکی از مرورگرهای محبوب و مطرح اینترنت است که اکثر کاربران آن را می‌شناسند و امروزه یکی از پرکاربردترین مرورگرها می‌باشد. این مرورگر که توسط کمپانی گوگل به صورت متن باز ،تولید و پشتیبانی می‌شود. کروم همانند سایت گوگل ظاهر ساده‌ای داشته و از رابط کاربری مینیمال بهره می‌برد که توسط فناوری پیچیده‌ای که در آن به کار رفته است مرور صفحات وب را به صورت سریع‌تر، امن‌تر و راحت‌تر به ارمغان می‌آورد.

google_chrome

گوگل کروم برپایه هسته مرورگر اپن سورس WebKit نوشته شده است و امکاناتی نظیر Tabbed Browsing ، جلوگیری از خطرات بدافزارها ، چلوگیری از باز شدن پاپ آپ‌ها و صفحات تبلیغاتی ، استفاده از موتور سریع Webkit برای خواندن کدهای اچ‌تی‌ام‌ال ، را در خود جای داده است. کروم همچنین از قابلیت جدید ماشین جاوا اسکریپت با نام V8 پشتیبانی می‌کند که یکی از مفسرهای قدرتمند فعلی است که بوسیله آن می‌توان اپلیکیشن‌های بهتری از Ajax ایجاد کرد. در این مرورگر ویژگی‌های CSS3به موتور  WebKit اضافه شده است.

کروم از ویژگی‌ها و قابلیت‌های مفید دیگری هم نظیر ترجمه کامل صفحه به صورت خودکار، دسترسی به هزاران اپ، افرونه و طرح‌ها و تصویرهای متنوع برای پس زمینه ، برخوردار است.

حالا بعد از مدت‌ها کمپانی گوگل نسخه جدید این مرورگر محبوب را منتشر کرده است که می‌توانید آن را از لینک‌های زیر دانلود کنید.

دانلود نسخه 41.0.2272.89 (نصب کننده آنلاین با حجم 800 کیلوبایت)

دانلود نصب کننده آفلاین با حجم 39.5 مگابایت (32بیتی)

دانلود نصب کننده آفلاین با حجم 45.5 مگابایت (64بیتی)

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال