نسخه جدید مرورگر کروم وبسایت‌های با زمان بارگذاری کم را مشخص میکند

گوگل در نسخه جدید اندروید مرورگر کروم قابلیت جدیدی را اضافه کرده که از طریق آن زمان بارگذاری وب سایت ها نمایش داده می شود. بدین ترتیب وب سایت های با زمان بارگذاری بسیار کم برای کاربر مشخص خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کاربران علاقه مند هستند تا با وب […]

گوگل در نسخه جدید اندروید مرورگر کروم قابلیت جدیدی را اضافه کرده که از طریق آن زمان بارگذاری وب سایت ها نمایش داده می شود. بدین ترتیب وب سایت های با زمان بارگذاری بسیار کم برای کاربر مشخص خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کاربران علاقه مند هستند تا با وب سایت های با سرعت بارگذاری بسیار کم کار کنند. اگر چه ممکن است سرعت اینترنت مناسب برای کاربر اهمیت فراوانی داشته باشد، اما در نهایت بسیاری از مسائل فنی به کندی بارگذاری وب سایت منجر خواهد شد. گوگل از طریق مرورگر کروم نسخه اندروید وب سایت هایی با سرعت بارگذاری سریع را مشخص میکند.

کلیه وب سایت ها با سرعت بارگذاری بالا با نام Fast Page مشخص خواهند شد. گوگل در بیانیه خود اعلام کرده این قابلیت با کمک سیگنال هایی که از معیارهای هسته ویتال دریافت می کند قادر است معیاری را برای دریافت عنوان Fast Page برای وب سایت ها به دست آورد. در واقع این معیار تنها به کیفیت بارگذاری وب‌سایت‌ها محدود نخواهد شد. برچسب Fast Page می‌تواند در رتبه بندی وب سایت ها در هنگام جستجو نیز موثر باشد. بدین ترتیب کلیه وب‌سایت‌هایی که بسیار سریع بارگذاری می شوند ممکن است در آینده در زمان جستجوی کاربر در جایگاه بالاتر قرار بگیرند. احتمالا در آینده کلیه وب سایت ها تلاش خواهند کرد با توجه به اقدام گوگل خدمات بهتر به کاربران خود ارائه کنند. همچنین این موضوع می تواند تجربه کاربری بهتری برای کاربران نیز به وجود آورد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال