نسخه جدید Google WiFi در FCC رویت شد

سال گذشته شرکت گوگل محصول جدید خود Google WiFi را معرفی کرد، روتری به شکل توپ بازی هاکی که به کاربران اجازه می‎دهد در خانه‎های خود با ایجاد شبکه‎ای توری مطمئن شوند که امواج وای‎فای به شکل یکنواختی توزیع شده است و به صورت بالقوه هرگونه نقطه‎ی کور را از بین ببرند. عملکرد این روتر […]

سال گذشته شرکت گوگل محصول جدید خود Google WiFi را معرفی کرد، روتری به شکل توپ بازی هاکی که به کاربران اجازه می‎دهد در خانه‎های خود با ایجاد شبکه‎ای توری مطمئن شوند که امواج وای‎فای به شکل یکنواختی توزیع شده است و به صورت بالقوه هرگونه نقطه‎ی کور را از بین ببرند. عملکرد این روتر همانند با هدف گوگل بود و تاکنون بازخوردها به نظر می‎رسد تا حد زیادی مثبت باشند.

با توجه به این صحبت اگر جزو افرادی امیدوار به خرید مدل جدیدتر Google WiFi هستید بایستی بگوییم گوگل در حال ساخت نسل دوم این روتر بوده و مدرک آن سازمان FCC است. مشخصات مدل جدیدتر ظاهرا با مدل سال قبل با پشتیبانی از دو باند تفاوتی ندارد و اگر بتوان به گفته‎ی شایعات استناد کرد محصول جدید بسیار ساده‎تر است.

وب‎سایت Android Police گزارش داده است که مدل ظاهر شده در FCC از پروتکل ZigBee پشتیبانی نمی‎کند که معمولا در ارتباط با مباحث اینترنت اشیاء و اتوماسیون خانگی قرار دارد، یعنی این مدل می‎تواند نسخه‎ی ساده‎تر و ارزان‎تر برای کاربرانی باشند که فقط به شبکه‎ی وای‎فای نیاز دارند و قابلیت‎های دیگر را نمی‎خواهند کرد.

گرچه این روتر پورت‎های مشابه نسل قبلی همانند با پورت دوتایی اترنت و برق را حفظ خواهد کرد. اخباری مبنی بر زمان ورود این روتر به بازار شنیده نمی‎شود اما احتمالا کنفرانس I/O 2017 گوگل با اطلاعات بیشتری در خصوص آن همراه شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال