سامسونگ یک تخته موج‌سواری هوشمند تولید کرده است

اگر حتی یک‌بار موج‌سواری را تجربه کرده باشید حتما احساس تنهایی در میان موج‌های دریا را داشته‌اید؛‌ بسیاری از موج‌سواران این تنهایی را پسندیده و یکی از هدف‌هایشان از موج‌سواری تنها بودن در دل دریا و اقیانوس‌ها است؛ اما برخی دیگر شاید در ارتباط بودن با دیگران را هنگام موج‌سواری ترجیح دهند. برای دسته‌ی دوم سامسونگ برنامه‌ای […]

اگر حتی یک‌بار موج‌سواری را تجربه کرده باشید حتما احساس تنهایی در میان موج‌های دریا را داشته‌اید؛‌ بسیاری از موج‌سواران این تنهایی را پسندیده و یکی از هدف‌هایشان از موج‌سواری تنها بودن در دل دریا و اقیانوس‌ها است؛ اما برخی دیگر شاید در ارتباط بودن با دیگران را هنگام موج‌سواری ترجیح دهند. برای دسته‌ی دوم سامسونگ برنامه‌ای ویژه را در نظر گرفته و با معرفی تخته موج‌سواری هوشمند، این دسته از موج‌سواران را به دنیای مجازی متصل کرده است.

تخته‌ی موج‌سواری عجیب سامسونگ که Galaxy Surfboard نام دارد، دارای درگاهی برای قرار دادن گوشی‌هوشمند بوده که سامسونگ طبیعتا از گلکسی اس 7 در آن استفاده کرده است؛ هرچند مشخص نیست که آیا می‌توان از گوشی‌های دیگر نیز استفاده کرد یا خیر. گوشی قرار گرفته در درگاه این تخته باید ضدآب باشد، پس گزینه‌های شما برای قرار دادن گوشی در این تخته ممکن است کمی محدود باشد. تخته‌ی موج‌سواری هوشمند شرکت سامسونگ با برقراری ارتباط با گوشی‌ و دریافت اعلان‌های آن، به شما پیغام‌ها یا تماس‌های دریافتی را اطلاع می‌دهد و در صورتی که در برنامه‌های دیگر نیز پیغامی را دریافت کرده‌ باشید، می‌توانید به آن‌ها نگاهی بیندازید. از همه‌ مهم‌تر این تخته با استفاده از اینترنت گوشی، می‌تواند وضعیت هوا و میزان و جهت باد را در دریا به شما اطلاع دهد. حتی هشتگ‌های ترند شده در توئیتر نیز برای موج‌سوار به نمایش در می‌آید تا وی از جدیدترین رویدادهای رخ داده پیرامون خود باخبر باشد.

سامسونگ این تخته را فعلا به صورت سفارشی ساخته و برنامه‌ای برای تولید انبوه آن ندارد؛ به‌هر‌حال این شرکت در گذشته هم سابقه‌ی ساخت وسایل عجیب نظیر لباس یا یخچال هوشمند داشته است. حال اینکه چنین وسایلی نظیر تخته موج‌سواری هوشمند می‌تواند به راستی در دنیای ما مفید واقع شود یا خیر مشخص نیست؛ چراکه این سوال را باید موج‌سواران حرفه‌ای پاسخ دهند.

ویدئوی تبلیغاتی این تخته‌ی موج‌سواری هوشمند را مشاهده کنید:

[aparat]http://www.aparat.com/v/yZmRx[/aparat]

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال