گجت پوشیدنی جدید ام آی تی با قابلیت تشخیص حرکات بدن و ترمیم عضله در فیزیوتراپی

محققان دانشگاه ام‌آی‌تی نوعی گجت پوشیدنی ساخته اند که می تواند با تشخیص حرکات بدن وضعیت عضله ها را نیز بررسی کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گجت پوشیدنی امنیتی روی دست یا مچ پا قرار میگیرد و می تواند در فیزیوتراپی وضعیت بهبودی عضله ها را در نمایشگری بررسی کند. هدف […]

محققان دانشگاه ام‌آی‌تی نوعی گجت پوشیدنی ساخته اند که می تواند با تشخیص حرکات بدن وضعیت عضله ها را نیز بررسی کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گجت پوشیدنی امنیتی روی دست یا مچ پا قرار میگیرد و می تواند در فیزیوتراپی وضعیت بهبودی عضله ها را در نمایشگری بررسی کند. هدف اصلی از ساخت این گجت استفاده از آن در فیزیوتراپی و ترمیم بافت‌ها با حرکات بدنی است.

در این گجت جدید از فناوری توموگرافی، تکانه های الکتریکی از عضله ها شناسایی و حرکت آنان نیز ردیابی خواهد شد. علاوه بر آن فعالیت های در حال انجام نیز تشخیص داده می شود. با قرار گیری الکترودها یا همان تکانه های الکتریکی در قسمت های مختلف بدن و با کمک یک پرینتر سه بعدی قطعات مختلف این گجت پس از طراحی ساخت و مونتاژ می شود. سپس با نصب اپلیکیشن موبایل و قرار دادن آن روی دست میتوان ژست های حرکتی را با کمک آن تشخیص داد.

 در صورت قرارگیری دست در حالت های مختلف مانند مشت و یا اشاره دستگاه این ژست را در تشخیص داده و آن را به صورت متن در اپلیکیشن نشان می دهد. همچنین این گجت می‌تواند با کمک واقعیت افزوده موبایل روند ترمیم و ماهیچه‌ها در درمان و فیزیوتراپی را نشان دهد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال