تصویر جدیدی از آیکون‌های ویندوز 10 در شماره بیلد 10125 لو رفت

تصویر جدیدی از بیلد غیر رسمی نسخه‌ی آزمایشی ویندوز 10 به بیرون درز کرده که تغییرات نه چندان مهمی را در بخش آیکون‌های ویندوز و همچنین رابط کاربری آن نشان می‌دهد. شماره بیلد تصویر لو رفته 10125 که سه شماره بالاتر از بیلد رسمی مایکروسافت (که به صورت آزمایشی قابل دانلود است) می‌باشد. همانطور که گفته شد […]

تصویر جدیدی از بیلد غیر رسمی نسخه‌ی آزمایشی ویندوز 10 به بیرون درز کرده که تغییرات نه چندان مهمی را در بخش آیکون‌های ویندوز و همچنین رابط کاربری آن نشان می‌دهد. شماره بیلد تصویر لو رفته 10125 که سه شماره بالاتر از بیلد رسمی مایکروسافت (که به صورت آزمایشی قابل دانلود است) می‌باشد.

همانطور که گفته شد تغییرات اصلی در این شماره مربوط به آیکون‌های ویندوز 10 می‌باشد. مایکروسافت به جای این که آیکون‌های ویندوز 10 را شبیه به ویندوز 8 که آن هم شبیه به ویندوز 7 بود بسازد سعی داشته با ساختن آیکون‌های جدید آن را با رابط کاربری جدید ویندوز 10 منطبق کند.

برای واضح‌تر شدن موضوع می‌توانید تصویر بالا را که آیکون‌های ویندوز 10 بیلد 10125 را نشان می‌دهد با آیکون‌های ویندوز 8.1 در پایین مقایسه کنید:

تصویر جدیدی از آیکون‌های ویندوز 10 در شماره بیلد 10125 لو رفت

مایکروسافت در این شماره باگ‌های مرورگر جدید خود به نام اج را نیز برطرف کرده. در نسخه‌های قبلی این مرورگر هنگام به نمایش در آوردن محتویات سایت به صورت تمام صفحه به مشکل می‌خورد که در این شماره این مشکل رفع شده است. همچنین دو نوع تنظیمات به این مرورگر اضافه شده است. یکی از این تنظیمات برای مصارف عادی بوده و دیگری تنظیمات پیشرفته‌تری را شامل می‌شود.

هر چه بیشتر به فصل تابستان و تاریخ رسمی مایکروسافت برای عرضه‌ی ویندوز 10 نزدیک‌تر می‌شویم بعید‌تر به نظر می‌رسد که مایکروسافت ویژگی‌ جدیدی را به سیستم عامل جدید خود اضافه کند. معمولا این گونه زمان‌ها وقت بسیار مناسبی برای رفع باگ‌های موجود در سیستم عامل است و دیگر کار از معرفی ویژگی‌ جدید گذشته است چرا که دیگر زمان زیادی تا تابستان نمانده است.

همانطور که گفتیم نسخه‌ی 10125 ویندوز 10 رسمی نیست و فعلا تصاویر آن لو رفته است. پس اگر شما قصد نصب این نسخه‌ی آزمایشی را دارید باید انتظار باگ‌های فراوانی را داشته باشید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال