موبایل اقتصادی جدید ZTE با قیمت کمتر از ۱۰۰ دلار در چین رونمایی شد

شرکت ZTE در اوایل همین ماه از یک گوشی هوشمند جدید که مجهز به حسگر اثر انگشت بود، با نام Xian 2 و با قیمت پایین 144 دلار پرده برداشت. ظاهرا حالا این شرکت چینی تبار قصد دارد از یک گوشی هوشمند ارزان قیمت که مجهز به یک باتری قدرتمند 4000 میلی آمپر ساعتی است، رونمایی […]

شرکت ZTE در اوایل همین ماه از یک گوشی هوشمند جدید که مجهز به حسگر اثر انگشت بود، با نام Xian 2 و با قیمت پایین 144 دلار پرده برداشت. ظاهرا حالا این شرکت چینی تبار قصد دارد از یک گوشی هوشمند ارزان قیمت که مجهز به یک باتری قدرتمند 4000 میلی آمپر ساعتی است، رونمایی کند. این محصول جدید ZTE با نام Q519T عرضه خواهد شد که حسگر اثر انگشت در این مدل حذف شده است ولی به لطف باتری قدرتمند خود خواهد توانست چیزی در حدود 35 روز شارژ را ذخیره و در حالت آماده به کار باشد.

از امکانات و ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به برخورداری از چیپست چهارهسته‌ای MT6735 با فرکانس یک گیگاهرتز، صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن 720×1280 پیکسل، یک گیگابایت حافظه رم، هشت گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی و پشتیبانی از کارت حافظه جانبی و پردازنده گرافیکی Mali T720MP1 اشاره کرد.

همچنین این گوشی میان رده ZTE از یک دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی با دیافراگم F/2.0 به همراه یک دوربین سلفی با سنسور 2 مگاپیکسلی، بلوتوث نسخه 4، بهره برده، دو سیم‌کارت است و از نسل چهارم شبکه‌های مخابراتی پشتیبانی می‌کند.

این گوشی‌هوشمند که به صورت پیش‌فرض اندروید 5 روی آن نصب شده، قرار است در رنگ‌های طلایی، آبی و سفید با قیمت ارزان 95 دلار از هفته آینده وارد بازار چین شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال