تصاویر جدیدی از گوشی 8 Mate هواوی به بیرون درز کرد؛ نمایش دستگاه از تمام زوایا

در حالی که شرکت چینی‌تبار هواوی که حالا دیگر به‌عنوان سومین تولیدکننده بزرگ گوشی‌های هوشمند در جهان شناخته می‌شود، چندی پیش از یک گوشی جدید سری Mate خود یعنی Mate S رونمایی کرده بود، به نظر می‌رسد حالا نیز قصد دارد قبل از پایان سال جاری یکی دیگر از گوشی‌های قدرتمند این سری را رونمایی […]

در حالی که شرکت چینی‌تبار هواوی که حالا دیگر به‌عنوان سومین تولیدکننده بزرگ گوشی‌های هوشمند در جهان شناخته می‌شود، چندی پیش از یک گوشی جدید سری Mate خود یعنی Mate S رونمایی کرده بود، به نظر می‌رسد حالا نیز قصد دارد قبل از پایان سال جاری یکی دیگر از گوشی‌های قدرتمند این سری را رونمایی کند تا بدین‌وسیله سال 2015 را پربار و دست پر به پایان برساند. نام گوشی فوق‌الذکر Mate 8 است که مدتی است نقل محافل خبری و شایعات مختلف است.

بر اساس روایت گزارشات قبلی هواوی قصد دارد میت 8 را رسماً در 5 آذرماه یعنی فردا رونمایی کند که از این رو شاید درز تصاویر رندر این گوشی آن هم درست یک روز قبل از رونمایی کمی غیرقابل درک است.

huawei mate 8-1

با توجه به اینکه هواوی یکی از عشاق بدنه‌های فلزی است، در تصاویر مشاهده می‌کنید که این شرکت برای میت 8 هم از بدنه فلزی استفاده کرده است. بر اساس آنچه در تصاویر مشاهده می‌شود، تنوع رنگی گوشی جدید هواوی سه رنگ را در بر گرفته که شامل خاکستری، طلایی و مسی خواهد بود.

در این تصاویر به خوبی مشهود است که سنسور اثر انگشت در قاب پشتی درست زیر دوربین قرار گرفته و این شرکت برای اطراف لنز دوربین یک حلقه فلزی را در نظر گرفته است. دو اسپیکر با پنجره مشبک هم در لبه پایینی دستگاه در کنار درگاه یو‌اس‌بی قرار گرفته‌اند.

huawei mate 8-3

به نظر می‌رسد روی نمایشگر دستگاه، نوعی شیشه 2.5 بعدی قرار گرفته است که می‌توان گفت تقریباً نمایشگر را بدون حاشیه کرده است که اگر این مسئله صحت داشته باشد، میت 8 در مقایسه با سایر رقبای خود از حیث نسبت اندازه نمایشگر به بدنه، به خاطر حاشیه کم خود، یک سروگردن بالاتر خواهد بود.

huawei mate 8-2

بر اساس شایعات پیشین، گوشی جدید هواوی از یک چیپست Kirin 950 برخوردار خواهد بود که پردازنده آن 4 هسته قدرتمند کورتکس A72 و 4 هسته کورتکس A53 با قدرت کمتر را دارا است. گفته می‌شود که میت 8 یک صفحه‌نمایش 6 اینچی با رزولوشن 1080 پیکسل، دوربین اصلی 16 ای 20 مگاپیکسلی با فلاش ال‌ای‌دی دوگانه، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، 3 یا 4 گیگابایت حافظه رم و 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی (بسته به مدل انتخابی) خواهد داشت. همچنین ظرفیت باتری احتمالاً 4100 میلی‌آمپرساعت بوده و این دستگاه میزبان سیستم‌عامل اندروید نسخه 6 مارشمالو به همراه رابط کاربری اختصاصی هواوی نیز خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال