تصویر جدید نکسوس 5 (2015) زوایای دیگر این گوشی را روایت می‌کند

عکس جدیدی که از نکسوس 5 (2015) ال‌جی منتشر شده است، زوایایی دیگر از این گوشی‌هوشمند را نشان می‌دهد. این عکس که سمت راست و پشت گوشی در آن به تصویر کشیده شده است، حکایت از این دارد که غول کره‌ای، ال‌جی، جانشین نکسوس 5 2013 را به صورت مینیمال طراحی کرده است. طبیعی است […]

عکس جدیدی که از نکسوس 5 (2015) ال‌جی منتشر شده است، زوایایی دیگر از این گوشی‌هوشمند را نشان می‌دهد. این عکس که سمت راست و پشت گوشی در آن به تصویر کشیده شده است، حکایت از این دارد که غول کره‌ای، ال‌جی، جانشین نکسوس 5 2013 را به صورت مینیمال طراحی کرده است.

طبیعی است که این گوشی جدید تفاوت‌هایی را با نسخه پیشین خود داشته باشد. آن‌طور که مشخص است نکسوس 5 جدید کمی باریک‌تر بوده و در قاب پشتی خود، زیر برآمدگی دوربین، یک حسگر اثر انگشت دارد. لوگوی نکسوس هنوز هم پابرجا باقی‌مانده و دکمه‌های پاور و تنظیم صدا در یک ردیف بوده و به نظر می‌رسد که سرامیکی هستند.

AndroidPIT-Nexus-5-2015-side-view-comparison-w782

منبع این تصویر که آن را برای وب‌سایت AndroidPit ارسال کرده است، تأیید نکرده که این گوشی از قاب فلزی بهره خواهد برد اما این منبع اذعان داشته که ممکن است رسماً نام این دستگاه جدید Nexus 5X باشد.

بر اساس شایعاتی که پیش از این در مورد نکسوس جدید ال‌جی شنیده بودیم، از یک صفحه‌نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن 1080 پیکسل، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 3.5 مگاپیکسلی، چیپست کوالکام اسنپ‌دراگون 808، 3 گیگابایت حافظه رم و باتری 2700 میلی‌آمپر ساعتی برخوردار خواهد بود. همچنین قرار است در دو نسخه با حافظه داخلی 16 و 32 گیگابایتی به بازار عرضه شود.

هنوز تا پایان سپتامبر که انتظار می‌رود گوگل مراسم رونمایی از نکسوس‌های ال‌جی و هواوی را برگزار کند، چند روزی باقی مانده است.

 

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال