گوشی‌های P2 لنوو و Moto M موتورولا هر دو 18 آبان‌ماه رونمایی خواهند شد

تا به امروز اخبار زیادی در خصوص گوشی Moto M شرکت موتورولا و تصاویر منتسب به آن منتشر شده؛ اما طبق آخرین اخبار تاریخ عرضه این گوشی 18 آبان‌ماه اعلام شده است. خبر دیگری که در شایعات امروز دنیای تکنولوژی به چشم می‌خورد، احتمال معرفی P2 لنوو در همین تاریخ است. پیش از این شنیده […]

تا به امروز اخبار زیادی در خصوص گوشی Moto M شرکت موتورولا و تصاویر منتسب به آن منتشر شده؛ اما طبق آخرین اخبار تاریخ عرضه این گوشی 18 آبان‌ماه اعلام شده است.

خبر دیگری که در شایعات امروز دنیای تکنولوژی به چشم می‌خورد، احتمال معرفی P2 لنوو در همین تاریخ است. پیش از این شنیده می‌شد که ممکن است به دلیل بدنه تمام فلزی این گوشی، عرضه آن تا پایان سال جاری میلادی طول بکشد، اما ظاهراً شرکت لنوو خواسته است طرفداران خود را بیش از این منتظر نگذاشته و زودتر از زمان پیش‌بینی شده از P2 پرده بردارد. نکته جالب در این خبر همزمانی معرفی این دو دستگاه با یکدیگر است.

در هر صورت اگر مشتاق اطلاع از تاریخ دقیق رونمایی هرکدام از این محصولات هستید، از آن‌جایی که هنوز صحت هیچ‌کدام از این شایعات تایید نشده باید یک ماه دیگر نیز صبر کنید. لازم به ذکر است که شرکت لنوو در کنفرانس IFA امسال محصول جدید خود یعنی P2 را معرفی کرده بود و به نظر می‌رسد که تغییری در مشخصات آن ایجاد نشده است.

گوشی P2 لنوو مجهز به پردازنده اسنپ‌دراگون 625 بوده که ظاهراً در این ویژگی همانند Moto M خواهد بود. امیدواریم که با حضور پردازنده 14نانومتری و 8 هسته‌ای شرکت کوالکام شاهد اتفاقات خوبی در این دو محصول باشیم. علاوه بر این ویژگی دو محصول ذکر شده در بخش باتری نیز با داشتن باتری قدرتمند 5100 میلی‌آمپرساعتی با هم برابر خواهند بود. هر دو گوشی دارای نمایشگرهای 5.5 اینچی خواهند بود با این تفاوت که لنوو از نمایشگر امولد و موتورولا از نمایشگر LCD در محصولات خود استفاده خواهند کرد. از نظر حافظه رم و فضای ذخیره‌سازی نیز هر دو گوشی دارای یک نسخه با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و یک نسخه با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی خواهند بود. البته شایعات برای Moto M موتورولا از وجود یک نسخه 128 گیگابایتی نیز سخن به‌میان آورده‌اند که اندکی دور از ذهن به‌نظر می‌رسد.

از نظر ساختار دوربین گوشی P2 لنوو دارای سنسور 13 مگاپیکسلی سونی به همراه فلاش دوگانه LED به‌عنوان دوربین اصلی در پشت بوده و تصاویر سلفی با دوربین 5 مگاپیکسلی ثبت خواهند شد. در خصوص Moto M نیز شایعات دوربین اصلی را 16 مگاپیکسلی دانسته‌اند اما برای دوربین جلو بین 5 و یا 8 مگاپیکسلی بودن سنسور اختلاف نظر وجود دارد.

ضمناً هر دو گوشی از درگاه میکرو اس‌دی پشتیبانی کرده و دارای اسکنر اثر انگشت نیز خواهند بود. با این تفاوت که این اسکنر برای Moto M موتورلا در پشت گوشی و برای P2 لنوو در جلو تعبیه شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال