نرخ هش بیت کوین رکورد زد

در روزهای اخیر که بازار ارزهای دیجیتال با وضعیت نزولی مواجه است جامعه کریپتو با حمایت بی‌سابقه خود از شبکه بیت‌کوین،‌ رکورد میانگین نرخ هش را شکستند و به رقم ۱۹۰ اگزاهش در ثانیه رسیدند. به گزارش سرویس اخبار رمز ارزها آژانس خبری تکنا به نقل از blockchain.com، پیچیدگی شبکه بین ماه مه و ژوئیه […]

در روزهای اخیر که بازار ارزهای دیجیتال با وضعیت نزولی مواجه است جامعه کریپتو با حمایت بی‌سابقه خود از شبکه بیت‌کوین،‌ رکورد میانگین نرخ هش را شکستند و به رقم ۱۹۰ اگزاهش در ثانیه رسیدند.

به گزارش سرویس اخبار رمز ارزها آژانس خبری تکنا به نقل از blockchain.com، پیچیدگی شبکه بین ماه مه و ژوئیه ۲۰۲۱ به دلایل مختلف از جمله ممنوعیت استخراج رمزارز در چین به شدت کاهش یافت. در چهار روز گذشته، F2Pool با استخراج ۸۸ بلاک BTC، بیشترین سهم را در هش ریت داشت و پس از آن Poolin با ۷۶ بلاک قرار دارد. درحال حاضر، میانگین کارمزد هر تراکنش تقریباً ۱/۵۸ دلار است. در همین راستا مایک مک‌گلون، استراتژیست کالای بلومبرگ، معتقد است که اعتماد بیش از حد کاربران و طرفداران بیت‌کوین باعث خواهد شد که این ارز دیجیتال به دوران اوج خود بازگردد.