هک و امنیت

بانک ملی هک شد. نشت اطلاعات ۷۵ میلیون کاربر {بروزرسانی: تکذیب شد!}

اطلاعات محرمانه ۷۵ میلییون شخص حقیقی و حقوقی مشتریان بانک ملی لو رفت. به گزارش سرویس هک و امنیت آژانس خبری تکنا، این نشت اطلاعاتی شامل نام، نام خانوادگی، نام پدر، تاریخ تولد، شماره ملی، شماره کارت، شماره تلفن همراه، شهر، استان و آدرس مشتریان این بانک میشود و این اطلاعات در حال حاضر در […]

اطلاعات محرمانه ۷۵ میلییون شخص حقیقی و حقوقی مشتریان بانک ملی لو رفت.

به گزارش سرویس هک و امنیت آژانس خبری تکنا، این نشت اطلاعاتی شامل نام، نام خانوادگی، نام پدر، تاریخ تولد، شماره ملی، شماره کارت، شماره تلفن همراه، شهر، استان و آدرس مشتریان این بانک میشود و این اطلاعات در حال حاضر در بازار سیاه فضای مجازی در حال خرید و فروش میباشد.

بنظر میرسد که این نشت اطلاعاتی محدود به اطلاعات شخصی مشتریان این بانک هست اما پیشنهاد میشود که رمز عابر بانک و اینترنت بانک خود را تغییر دهید.

بروزرسانی 10 بهمن 1400 :

طبق روال مرسوم بانک ها، این خبر از سوی مسئولین ارشد بانک ملی تکذیب شد. روابط عمومی بانک ملی : در حال حاضر بررسی ها ادامه دارد، اما هیچ نتیجه ای مبنی بر صحت آن ادعا حاصل نشده است.
کماکان اطلاعات محرمانه میلیونها کاربر در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است و بانک ملی با انتشار تکذیبه هک، از مسئولیت حقوقی افشای اطلاعات کاربران شانه خالی کرد.