مقاله اسپانسری

بهترین هتل های اصفهان؛ برای اقامت در اصفهان کدام هتل ها را انتخاب کنیم؟

یکی از بخش‌های لذت‌بخش زندگی ما، سفر کردن است. یکی از مهمترین و توریستی‌ترین شهرهای ایران که همیشه پذیرای میهمانان زیادی در فصول مختلف سال بوده، اصفهان است. این شهر گردشگری، با داشتن اماکن تاریخی بسیار در دل خود، همیشه از شلوغ‌ترین شهرهای ایران در عید نوروز بوده و هست. اما در راهنمای گردشگری اصفهان، […]

یکی از بخش‌های لذت‌بخش زندگی ما، سفر کردن است. یکی از مهمترین و توریستی‌ترین شهرهای ایران که همیشه پذیرای میهمانان زیادی در فصول مختلف سال بوده، اصفهان است. این شهر گردشگری، با داشتن اماکن تاریخی بسیار در دل خود، همیشه از شلوغ‌ترین شهرهای ایران در عید نوروز بوده و هست. اما در راهنمای گردشگری اصفهان، علاوه بر توجه به سیاحت، باید اقامت راحت خود در این شهر پرآوازه را تضمین کنیم.

در این مطلب بهترین هتل های اصفهان را معرفی می‌کنیم. بسیاری از این هتل‌ها خدمات عالی را با قیمت‌های مناسب در اختیار میهمانان خود قرار می‌دهند و حتی برای رزرو بلیط هواپیما و خرید بلیط قطار مسافران را راهنمایی می‌کنند. در ادامه باهم به بررسی بهترین هتل های 5 ستاره اصفهان و همچنین هتل های ارزان آن می پردازیم.

هتل کوثر اصفهان

در لیست هتل های اصفهان، هتل کوثر یکی از بهترین هتل های این شهر به شمار می‌رود. هتل بین المللی ‏پنج ستاره پارسیان کوثر اصفهان‏، در زمینی به مساحت ۱۱ هزار متر مربع و در حاشیه زیبای رودخانه زاینده رود اصفهان در جوار پل تاریخی سی‌و‌سه پل ساخته شده است. این هتل از سال ۱۳۵۰ زیر نظر گروه هتل‌های شرایتون آغاز به فعالیت نمود. این هتل از مجموعه هتل‌های پارسیان است که با نام هتل پارسیان کوثر اصفهان نیز شناخته می‌شود.

هتل کوثر اصفهان پیش از انقلاب دارای 130 اتاق بود و با نام هتل شرایتون تحت نظارت هتل‌های زنجیره‌ای شرایتون فعالیت می‌کرد. این هتل اکنون هفت طبقه و 225 اتاق و سوییت دارد. ازجمله امکانات ویژه هتل کوثر می‌توان به رستوران، پارکینگ رایگان، اینترنت نامحدود رایگان در لابی، استخر، فضای سبز، سونا، سالن ورزشی، خشکشویی، خدمات تور، جکوزی، ماساژ و صرافی اشاره کرد. یکی دیگر از بخش‌های محبوب در هتل پارسیان کوثر اصفهان، خرید سوغاتی است که در این هتل بخوبی خدمات رسانی می‌شود. این هتل مجلل در بلوار ملت، مقابل سی‌و‌سه پل واقع است.

هتل عباسی اصفهان، از هتل های لوکس استان

یکی دیگر از هتل‌های لوکس شهر اصفهان، هتل عباسی اصفهان است که میهمانان زیادی را به خود جذب می‌کند. این هتل 5 ستاره یکی از بهترین هتل های اصفهان است که قدمتی 300 ساله دارد. این هتل در سال 1106 هجری قمری به دستور شاه سلطان حسین صفوی طراحی و ساخته شده است. یکی از زیبایی‌های شگفت انگیز هتل عباسی، نمای خاص آن به باغ و گنبد فیروزه مسجد چهارباغ است.

هتل عباسی به مکان‌های گردشگری مهمی چون کاخ هشت بهشت، میدان نقش جهان، سی و سه پل و بنای منارجنبان بسیار نزدیک است. از انواع اتاق‌هایی که می‌توان در هتل 5 ستاره عباسی، به‌عنوان یکی از بهترین گزینه‌های رزرو هتل به آن‌ها اشاره کرد، باید اتاق‌های 1 تخته، 2 تخته، 2 تخته توئین، دو تخته پردیس، سوئیت دو نفره پردیس، سوئیت دو نفره قاجار و آپارتمان دو خوابه چهار نفره را نام برد.

از دیگر امکانات مهم این هتل می‌توان به دو سالن رستوران با مجموع ظرفیت 400 نفر، پارکینگ، اینترنت نامحدود رایگان در لابی، استخر، صندوق امانات، کتابخانه، آژانس مسافرتی، چای‌خانه سنتی، کافی‌شاپ و اتاق چمدان اشاره کرد. این هتل که 225 اتاق و واحد اقامتی دارد در میدان انقلاب، خیابان گلدسته، چهار راه آمادگاه، سمت چپ، خیابان سنگفرش قرار دارد.

هتل عطار، از بهترین هتل های اصفهان

برای رزرو هتل، یکی دیگر از اقامتگاه‌هایی که پیشنهاد می‌شود خدمات و پذیرایی آن را تجربه کنید، هتل عطار است. هتل عطار یکی دیگر از بهترین هتل های اصفهان است که معماری فوق‌العاده زیبا و سنتی دارد. اتاق‌های این هتل با هنرهای خاص اصفهان طراحی شده‌ است. این هتل مجلل و زیبا 10 سوئیت دو نفره و دو سوئیت چهار نفره با تجهیزات و امکانات عالی دارد که تلفیقی از هنر ایرانی اسلامی و منحصربفرد اصفهان است و زیبایی خیره کننده‌ای به هر سوئیت و اتاق خود بخشیده است.

از امکانات رفاهی هتل عطار، می‌توان به استخر و جکوزی، سالن ورزشی، حمام ‌ترکی، سالن اجتماعات، صبحانه رایگان، صندوق امانات و پارکینگ رایگان اشاره کرد. بازارهایی مانند مجتمع تجاری ایفل، بازار بزرگ حکیم، بازار بزرگ اصفهان و بازار بزرگ ارگ در نزدیکی این هتل قرار دارند. این هتل در اصفهان، خیابان مسجد سید، کوچه 19 قرار دارد.

هتل‌های 4 ستاره اصفهان، هتل پیروزی

علاوه بر هتل‌های پنج ستاره، هتل‌ های 4 ستاره اصفهان نیز طرفداران خاص خود را دارد. هتل ۴ ستاره پیروزی از جمله آنهاست که مهم‌ترین مزایای آن می‌توان به دسترسی آسان به آثار تاریخی اصفهان نظیر باغ و عمارت چهل ستون، باغ و عمارت هشت‌ بهشت اشاره کرد. این هتل در حاشیه سبز چهارباغ کهن قرار گرفته و با طی‌کردن مسافتی کوتاه می‌توانید به سی‌وسه پل و پل خواجو دسترسی داشته باشید. واحدهای اقامتی این هتل به دو دسته اتاق‎‌ها و سوئیت‌ها تقسیم‌بندی می‌شود. مسافران با توجه به ظرفیت خود می‌توانند هر یک از واحدهای اقامتی هتل پیروزی را انتخاب و رزرو کنند. این هتل مجهز به کافی‌شاپ و رستوران است که در رستوران آن انواع مختلف غذاهای ایران شامل کباب، سالاد دسر و… سرو می‌شود. این هتل در میدان امام حسین، ابتدای چهارباغ پایین وقع شده است.

هتل عالی قاپو اصفهان

یکی دیگر از بهترین هتل های اصفهان هتل 4 ستاره عالی قاپو است که در سال 1346 افتتاح و در سال 1396 بازسازی شد. رزرو هتل عالی قاپو مزایای خوبی دارد که می‌توان به نزدیکی به نقاط توریستی و تاریخی شهر اصفهان ازجمله پل خواجو، کاخ‌های سنتی، سی‌وسه پل و میدان نقش جهان اشاره کرد. این هتل 4 طبقه و 106 اتاق مجهز و شیک دارد که می‌توانید برای رزرو اتاق اقدام کنید.

میهمانان این هتل می‌توانند در طول اقامت خود برای تفریح در ظرف کمتر از 30 دقیقه به جاهای دیدنی اصفهان مانند میدان نقش جهان، بازار تاریخی اصفهان، مسجد امام، باغ پرندگان اصفهان، کاخ چهل ستون، عمارت عالی قاپو و مرکز خرید سیتی سنتر اصفهان دسترسی داشته باشند. این هتل بی‌نظیر در خیابان شمس‌آبادی، خیابان کوالالامپور، سمت راست خیابان چهارباغ عباسی واقع است.

هتل آسمان، از بهترین هتل های اصفهان از نظر مسافران

یکی دیگر از هتل‌ های 4 ستاره اصفهان، هتل آسمان است که در حاشیه زاینده رود واقع شده و امکانات رفاهی مناسبی برای مسافران و میهمانان خود دارد. هتل آسمان اصفهان واقع در یکی از بهترین نقاط این شهر، به مراکز خرید و تفریحی و بناهای تاریخی نزدیک است. ساختمان هتل از 13 طبقه و 100 اتاق مجهز تشکیل شده است. این هتل یکی از بلندترین ساختمان‌های شهر اصفهان به شمار می رود. یکی از ویژگی‌های خوب این هتل رستوران گردان است که در آخرین طبقه ساختمان قرار دارد. فاصله هتل آسمان از فرودگاه بین‌المللی اصفهان 25 دقیقه، از ترمینال 20 دقیقه و از ایستگاه راه آهن نیز تنها 35 دقیقه است. این هتل در خیابان شهید مرتضی مطهری، مقابل پل فلزی قرار دارد.

هتل های اصفهان

هتل سفیر دنج و زیبا

یکی دیگر از بهترین هتل های ۴ ستاره اصفهان است که در سال 1371 فعالیت خود را آغاز و در سال 1395 برای ارتقا کیفیت بازسازی کرد. این هتل در نزدیکی بازار سنتی هنر، خیابان چهارباغ، مجموعه عباسی و میدان نقش جهان واقع شده است. بنابراین یکی از مزایای مهم آن دسترسی آسان به این اماکن و بناهای تاریخی شهر اصفهان است. این هتل 6 طبقه، 100 اتاق و 300 تخت دارد که می‌توانید برای رزرو اتاق دو تخته برای یک نفر، اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته توئین، اتاق دو تخته رویال، سوئیت یک خوابه دو نفره، اتاق سه تخته بدون پنجره، اتاق سه تخته، آپارتمان دو خوابه چهار نفره و سوئیت چهار نفره رویال از پذیرش کمک بگیرید. این هتل در چهار باغ عباسی، خیابان آمادگاه (شهید مدنی)، مقابل هتل عباسی قرار دارد.

هتل اصفهان شهر اصفهان

هتل سنتی اصفهان هتلی 3 ستاره است که در واقع شبیه موزه تاریخی است. احتمالا قدمت این هتل به 4 یا 5 قرن پیش باز می‌گردد. هتل اصفهان بیش‌تر شبیه لوکیشن فیلم‌های قدیمی است که زمینه فوق‌العاده‌ای برای عکس‌های گردشگران و میهمانان است. البته زیبایی‌های سنتی این هتل در کنار امکانات امروزی‌اش رفاه و آسایش را میهمانان فراهم می‌کند. به دلیل موقعیت مکانی خوب هتل اصفهان اصفهان، دسترسی به میدان نقش جهان و اماکن دیدنی راحت‌تر است.

برخلاف سایر هتل‌‌های سنتی که از فضای حیاط به عنوان کافی شاپ و رستوران استفاده می‌کنند، حیاط هتل اصفهان برای آرامش میهمانان هتل اختصاصی شده است. هتل سنتی اصفهان دارای 16 اتاق و سوئیت رویال است که اتاق شاه نشین آن به عنوان بهترین و لوکس‌ترین اتاق این هتل شناخته می‌شود. از امکانات آن می‌توان به چایخانه سنتی، کافی شاپ، رستوران با موسیقی زنده و پارکینگ رایگان اشاره کرد. این هتل در خیابان سپه، خیابان حکیم، کوچه باغ قلندرها واقع شده است.

هتل ستاره، هتل‌های 3 ستاره اصفهان

هتل ستاره که در گذشته صدف نام داشت، در سال 1395 افتتاح شد. ازجمله ویژگی‌های مثبت هتل ستاره به‌عنوان یکی از بهترین هتل های اصفهان، می‌توان به نزدیکی به مکان‌های تاریخی و دیدنی شهر اصفهان نظیر میدان نقش جهان، کاخ عالی قاپو، مسجد امام، کاخ چهلستون اشاره کرد. این هتل 3 طبقه و 52 اتاق دارد که می‌توانید برای رزرو هریک از  اتاق‌های یک تخته، اتاق دو تخته برای یک نفر، اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته توئین، اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته توئین، اتاق دو تخته دبل بدون نور، سوئیت دو نفره، اتاق سه تخته و اتاق چهار تخته اقدام کنید. این هتل نیز به عنوان یک هتل مطلوب در اصفهان، میدان نقش جهان، خیابان حافظ واقع شده است.

هتل اسپادانا اصفهان

از دیگر هتل‌های سه ستاره شهر بزرگ اصفهان، هتل اسپادانا است که در سال 1373 افتتاح شد و حتی یکبار در سال 1394 بازسازی انجام داد. از مهمترین مزایای این هتل نزدیکی به مکان‌های تاریخی شهر یعنی سی‌وسه پل، بازار مسگرها، باغ هشت بهشت، کاخ چهل ستون و کلیسای وانک است. این هتل از هتل های ارزان اصفهان است که می‌توانید برای رزرو اتاق به آن مراجعه کنید. ازجمله امکانات ویژه هتل اسپادانا می‌توان به رستوران، پارکینگ رایگان ، اینترنت نامحدود، کافی‌شاپ، پذیرش 24 ساعته، اتاق چمدان، رستوران‌ بام اشاره کرد. هتل اسپادانا در بلوار آیینه خانه، حدفاصل سی‌وسه پل و پل فردوسی قرار دارد.

هتل های اصفهان

هتل ونوس اصفهان از بهترین هتل های تهران

هتل سه ستاره ونوس یکی دیگر از هتل های اصفهان است که در زمینی به مساحت 5000 مترمربع در سال 1390 ساخته شده و در سال 1396 نیز بازسازی شد. ازجمله امکانات ویژه هتل ونوس می‌توان به خدمات تشریفات ویژه، رستوران ، تاکسی سرویس،  پارکینگ رایگان، جکوزی، اتاق چمدان، کافی‌شاپ، صرافی و ماساژ اشاره کرد. هتل ونوس در مرکز شهر اصفهان واقع شده و از مهم‌ترین مزایای آن نزدیکی مکان‌های دیدنی مانند میدان کاخ چهلستون، نقش جهان، مدرسه چهار باغ، رودخانه زاینده رود، پل خواجو و سی‌وسه پل است. این هتل 7 طبقه و 58 اتاق مجهز دارد. این هتل در خیابان آمادگاه، حدفاصل چهارراه گلدسته و چهارراه فلسطین قرار دارد.

هتل آزادی اصفهان

هتل آزادی یکی از هتل‌های اصفهان است که سالانه تعدادی از گردشگران این هتل را برای اقامت خود انتخاب می‌کنند. هتل آزادی هتلی 3 ستاره است که با توجه به 3 ستاره بودن این هتل می‌توانید اقامت معمولی و ساده در این هتل داشته باشید. ازجمله مزایای هتل آزادی اصفهان می‌توان به دسترسی آسان به میدان نقش جهان، بازار مسگرها و کاخ عالی قاپو اشاره کرد. این هتل 3 طبقه و 38 اتاق دارد که می‌توانید برای رزرو اتاق یک تخته، اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته توئین، سوئیت یک خوابه دو نفره و اتاق سه تخته از طریق پذیرش این هتل اقدام کنید. ازجمله امکانات ویژه هتل آزادی می‌توان به رستوران، اینترنت نامحدود رایگان در لابی، فروشگاه، تاکسی سرویس، پذیرش 24 ساعته و اتاق چمدان اشاره کرد. این هتل در چهارراه تختی، ابتدای خیابان مسجد سید، جنب بانک صادرات واقع است.

در پایان…

اصفهان، نصف جهان، با فرهنگ و تاریخی کهن، از سرمایه‌های ارزشمند و مهم میهن عزیزمان به شمار می‌رود. با وجود زاینده رود و طاق‌های پل خواجو تمام گردشگران خاطره‌ای خوب از این شهر دارند. آسایش و راحتی اقامت در اصفهان یکی از مهمترین آرمان‌های این شهر است که باعث می‌شود شما را با بهترین هتل های اصفهان آشنا کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو هتل می‌توانید به سامانه رزرو آنلاین یوتراوز سر بزنید و از تخفیفات ویژه بهره‌مند شوید.